۰
صالحی:

شهادت حاج قاسم تولدی دیگر برای مبارزه با استکبار است

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۹
شهادت حاج قاسم تولدی دیگر برای مبارزه با استکبار است
به گزارش عصر تعادل رییس سازمان انرژی اتمی گفت: شهادت حاج قاسم (سلیمانی) احیای مجدد مبارزه با ظلم است و این شهادت درس تازه‌ای در مبارزه با ظلم و در شناخت استکبار به ما داد.

علی اکبر صالحی روز دوشنبه در حاشیه مراسم تشییع سردار سپهبد قاسم سلیمانی و یارانش در دانشگاه تهران، در گفت و گویی اظهار داشت: شهادت حاج قاسم تولد دیگر برای مبارزه با استکبار است. شهادت حاج قاسم احیای مجدد مبارزه با ظلم است که درس تازه‌ای در مبارزه با ظلم و در شناخت استکبار به ما داد. همانطور که مردم می‌گویند حاج قاسم شهید، زنده‌تر از حاج قاسمی بود که زنده بود و شهادتش بیشتر از زمان حیاتش کاربرد دارد.

رییس سازمان انرژی اتمی عنوان کرد: نگرانی‌هایی که الان در دل استکبار افتاده از گفت وگوها، صحبت‌ها و نحوه بیانشان متوجه می‌شوید که لرزه در صحبت‌هایشان است و اینها نشان می دهد که این خون شهید هیچ‌وقت پایمال نخواهد شد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی به همراه  ابومهدی مهندس از فرماندهان حشد الشعبی و تعدادی از هم‌رزمانش بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در پی حمله تروریستی متجاوزان آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

پیکر شهدای این حمله تروریستی روز شنبه (۱۴ دی) به ترتیب در حرمین کاظمین‌(ع) و سپس در بغداد و بعد از آن در کربلای معلی در جوار حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) و در نجف اشرف در جوار حرم امیرالمومنین(ع) تشییع شد. همچنین دیروز (یکشنبه ۱۵ دی) پیکر شهدا پس از ورود به ایران، ابتدا در اهواز و سپس در مشهد مقدس و در آستان قدس رضوی (ع) با حضور میلیونی مردم تشییع شد.

 صبح امروز دوشنبه هم پس از اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر شهدای مقاومت پیکرهای مطهر شهدا  بر روی دستان میلیونها عزادار تهرانی تشییع شد.  پیکر این سردار مقاومت عصر امروز (دوشنبه ۱۶ دی) جهت وداع به قم منتقل و سپس جهت تدفین در روز سه‌شنبه (فردا ۱۷ دی) به زادگاهش کرمان منتقل می‌شود.

بر اساس اعلام حشدالشعبی، پیکر ابومهدی المهندس هم جهت خاکسپاری در وادی‌السلام نجف به عراق منتقل خواهد شد.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۶۹۷۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}