۰

بازگشت به خط پروازی ایرباس سانحه دیده پرواز کرمانشاه

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۵
بازگشت به خط پروازی ایرباس سانحه دیده پرواز کرمانشاه
به گزارش عصر تعادل مقام مسؤول شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: ایرباس٣١٩ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که روز گذشته در فرودگاه کرمانشاه از محل چرخ جلو وارد قسمت خاکی تاکسی‌وی شده بود، امروز به خط پروازى بازگشت.

معصومه اصغرزاده در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: ایرباس٣١٩ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که روز گذشته از محل چرخ جلو وارد قسمت خاکی تاکسی‌وی در فرودگاه کرمانشاه شده بود، ‌امروز به خط پروازى باز‌گشت.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: با تلاش مسؤولان فنی و متخصصان مهندسی و تعمیرات شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، پس از بررسی و تایید موارد ایمنی و غیره، این هواپیما امروز به سمت تهران پرواز کرد و در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست تا پروازهای برنامه‌ای‌ خود را انجام دهد.‌

وی با بیان اینکه خسارتی به این هواپیما وارد نشد، اضافه کرد: بعد از ‌دریافت تاییدیه انجام پرواز، این هواپیما‌ ساعت 10 صبح امروز فرودگاه کرمانشاه را ترک کرد و دقایقی پیش در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.‌

بنابراین گزارش هواپیمای ایرباس ۳۱۹ ایران‌ایر ‌روز ۱۲ بهمن‌ماه، بر اثر بارش برف شدید و کاهش دید افقی از محل چرخ جلو وارد محوطه تاکسی وی (خروجی باند) فرودگاه اشرفی اصفهانی کرمانشاه شده بود.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۸۱۳۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}