۰

کمبود آب در استان بوشهر

تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۱
کمبود آب در استان بوشهر
به گزارش عصر تعادل نماینده مردم بوشهر در شورای عالی استان‌ها گفت: به رغم اینکه استان بوشهر پایتخت انرژی است ولی بعضی اوقات درفصل زمستان، روزانه 12 ساعت مشکل قطع آب دارد.

سیدعلی اکبر فاطمی نماینده مردم بوشهر در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره عمده‌ترین مشکل مردم این استان اظهار داشت: به رغم ثروتی که این استان دارد و می‌تواند آب دریا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تبدیل به آب شیرین کند، ولی متأسفانه اقدامات لازم در این خصوص انجام نمی‌گیرد و تأمین آب شرب در این استان با مشکلاتی مواجه شده است.

وی بیان داشت: آیا انصاف است استانی که غنی از گاز، نفت و شیلات است و پایتخت انرژی کشور محسوب می‌شود و بیشترین ثروت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم دارد، از ضروری‌ترین مایحتاج مردم که همان آب است کمبود داشته باشد.

نماینده مردم بوشهر در شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: متأسفانه در فصل زمستان مردم استان بوشهر بعضا روزی 12 ساعت آب شرب ندارند و بارها این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در جلسات مختلف شورای اداری استان مطرح کرده‌ایم و درخواست شده که اعتبارات لازم در اختیار سازمان آب و فاضلاب قرار بگیرد تا بتواند خدمات‌رسانی بهتری به مردم داشته باشد.

فاطمی با بیان اینکه مشکل بعدی مردم استان بوشهر بیکاری جوانان است، خاطرنشان کرد: متأسفانه بیشترین نیروهای اداری این استان از سایر استان‌ها هستند و بومی محسوب نمی‌شوند، در صورتی که استان بوشهر بهترین نیروهای کارآمد، باتجربه و تحصیل‌کرده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد که سال به سال از دانشگاه‌ها فارغ‌التحصیل می‌شوند و نمی‌توانند جایی مشغول کار شوند.

وی افزود: این در حالی است که دولت مصوبه کرده است 50 درصد نیروهای بومی به کارگیری شوند و اگر این مصوبه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اجرایی کنند، بخشی از معضل بیکاری در این استان حل می‌شود.

نماینده مردم بوشهر در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: این انصاف نیست که نیروهای کار از تهران و مشهد و یا سایر استان‌ها با پرواز به این استان بیایند ولی از نیروی بومی استفاده نشود.

وی بیان داشت: رئیس منطقه ویژه اقتصادی استان بوشهر با اعتباراتی که در اختیار دارد می‌تواند کمک‌های خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مدارس، کمیته امداد، بهزیستی و دیگر مراکز نیازمند داشته باشد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۸۳۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}