۰

پرداخت حق التدریس معلمان تا پایان سال

تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۶
پرداخت حق التدریس معلمان تا پایان سال
به گزارش عصر تعادل وزیر آموزش و پرورش گفت: 1800 میلیارد تومان میزان مطالبه معلمان بابت حق‌التدریس آنهاست که تلاش می‌کنیم تا پایان سال همراه با مابقی مطالبات پرداخت شود.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، درباره پرداخت مطالبات فرهنگیان، اظهار داشت: مهم‌ترین مطالبه باقیمانده فرهنگیان به حق‌التدریس معلمان شاغل مربوط می‌شود.

وی افزود: این افراد حقوقشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سر ماه دریافت می‌کردند اما چون آموزش و پرورش کمبود معلم داشت، ساعت‌هایی اضافه‌تر تدریس می‌کردند که البته از آنها تشکر می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد که مطالبات آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به موقع پرداخت کنیم.

حاجی‌میرزایی بیان داشت: یکی دیگر از مطالبات که در پرداخت آن تأخیر داشته‌ایم مطالبات خریدخدمات و همچنین مطالبات همکاران اداری است که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال این مطالبات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرداخت کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه حق‌التدریس معلمان چقدر است، اظهار داشت: مطالبات معلمان بابت حق‌التدریس 1800 میلیارد تومان است که دولت قول پرداخت آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داده است.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۸۳۶۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}