۰

سردار اشتری: ناجا بر تحرکات دشمن اشراف کامل دارد 

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۲
سردار اشتری: ناجا بر تحرکات دشمن اشراف کامل دارد 
به گزارش عصر تعادل سردار حسین اشتری روز سه شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در پاسخ به اینکه ممکن است دشمن تحرکاتی در حاشیه راهپیمایی داشته باشد و آیا ناجا نظارت لازم را دارد، اظهار داشت: ناجا اشراف کامل بر تحرکات دشمن در حاشیه راهپیمایی دارد.

وی افزود: یوم الله ۲۲ بهمن را به مردم بزرگ تبریک می گویم، همه مردم اعم از پیر و جوان در سرمای هوا آمده اند و این پیام را به آمریکا می دهند که بیعتی مجدد با امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری داشته اند.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: انشاالله با همین شور و حرارت در انتخابات شرکت خواهند کرد و انتخابات بسیار خوبی خواهیم داشت.

چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز سه شنبه برگزار شد.

مردم غیور ایران بار دیگر درک و فهم خود را با حضور گسترده در راهپمیایی ۲۲ بهمن نشان داده و ثابت کردند که شرایط سخت و دشواری‌های موجود مانع حمایت آن‌ها از کشور و نظام نخواهد بود. چهل و یکمین سالگرد انقلاب مردم ایران در حالی از سوی مردم و مسئولان گرامی داشته شد که تقارن آن با موضوعات مهم سیاسی و بین‌الملل بر اهمیت آن افزود.

ایام دهه فجر سال جاری با ایام بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی مصادف شده است و بسیاری از علاقمندان به فرمانده شهید سپاه قدس در راهپیمایی امسال نام و راه او را گرامی داشتند.
کمتر از ۱۰ روز دیگر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. انتخاباتی که با توجه به شرایط موجود کشور بسیار مهم ارزیابی می‌شود و حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نوید تکرار همان حضور پررنگ در انتخابات دارد. شرایط در منطقه و جهان به ویژه در یک ماه گذشته هم از دلایل دیگر اهمیت ۲۲ بهمن سال ۹۸ است.
زیاده‌خواهی رئیس‌جمهوری آمریکا این بار در جلد و قالب تازه و موسوم به «معامله قرن» رونمایی شده است و تکه‌تکه کردن سرزمین فلسطین را هدف قرار داده است.

حضور مردم در جشن انقلاب نظامی که بزرگترین حامی مردم مظلوم فلسطین در منطقه است می‌تواند نقشه شوم دونالد ترامپ را با چالش‌های بی‌شماری مواجه کند. راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری با توجه به دشواری‌های اقتصادی مردم و رویدادهای پاییز و زمستان سال جاری برای مسئولان کشور هم مهم است و حمایت مردم از انقلاب با تمام سختی‌های موجود امیدها و نقشه‌های آمریکا، متحدان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای کشور را ناامید و نقش برآب می‌کند.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۸۵۴۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}