۰

آماده‌باش 1100 پایگاه امدادی برای امدادرسانی در حوادث جوی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۴
آماده‌باش 1100 پایگاه امدادی برای امدادرسانی در حوادث جوی
به گزارش عصر تعادل مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره «تمهیدات این سازمان برای مواجهه با تغییرات آب و هوایی و امدادرسانی به مردم»، اظهار داشت:‌ بالغ بر 1100 پایگاه امدادی در محورهای مختلف کشور در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: 570 پایگاه از این تعداد پایگاه ثابت هستند که امکان استراحت موقت برای مسافرانی که دچار حوادث جوی شوند را دارند.

رئیس سازمان امداد و نجات بیان داشت: تمام مراکز امداد و نجات در استان‌هایی که پیش‌بینی بارش برف و وقوع کولاک در آنها می‌شود در آماده‌باش قرار دارند.

سلیمی از تقویت انبارهای امدادی در استان‌های درگیر در حوادث جوی خبر داد و گفت: بالگر‌دهایی برای امداد رسانی به این مناطق اعزام شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم در صورت نیاز به خدمات امدادی می‌توانند با شماره 112 که امکان ارتباط بدون سیم کارت نیز دارد، از نزدیکترین پایگاه امدادی اطلاع پیدا کنند.

رئیس سازمان امداد و نجات  توصیه کرد: افرادی که قصد مسافرت دارند حتما بستن زنجیر چرخ را فرا گرفته تا در صورت نیاز مشکلی نداشته باشند.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۸۴۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}