۰
وزیر ورزش و جوانان:

جامعه ورزش هم توان خود را برای مقابله با ویروس کرونا بکار بسته است

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۶
جامعه ورزش هم توان خود را برای مقابله با ویروس کرونا بکار بسته است
به گزارش عصر تعادل، مسعود سلطانی فر با تبریک ایّام با سعادت ماه رجب و ولادت حضرت علی علیه السلام و با ابراز امیدواری از بهره گیری از فیوضات ماه رجب و شعبان و آماده شدن برای ماه مهمانی خدا اظهار داشت: در آستانه سال جدید قرار داریم و مردم در حال مبارزه با ویروس کرونا و آثار و عوارض این ویروس منحوس هستند و مردم ما مثل مردم یکصد کشور دنیا در معرض تهاجم این ویروس هستند و جمعی از همکاران ما گرفتار شدند و تعدادی هم متاسفانه جان خود را از دست دادند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: لازم هست تشکر کنم از همه کسانی که برای مقابله با ویروس کرونا تلاش کردند بویژه مدافعان عرصه سلامت که پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران، بخش های مختلف بهداشت و درمان و همه کسانی که در سایر نهادها و وزارتخانه ها در حال خدمت هستند؛ مجموعه دولت  نظام، نیروهای مسلح درگیر هستند و تلاش ویژه ای را دارند تا با آثار و عوارض گسترش این ویروس منحوس مقابله کنند.

دکتر سلطانی فر گفت: جامعه ورزش هم تمام توان خود را به کار بسته است. ما ضمن آنکه تلاش کردیم با تعطیلی مسابقات و تعطیلی باشگاه ها از گسترش در بین مردم و جوانان و ورزشکارانمان خودداری، پرهیز و مقابله کنیم؛ تلاشمان همچنین بر این است که با دادن دستورالعمل های مختلف، شرایطی را بوجود آوریم که مردم با ماندن در خانه های خودشان ورزش کنند و با تقویت جسمانی با این ویروس مقابله کنند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد : در هرصورت چیزی که لازم هست امروز مدنظر قرار گیرد هماهنگی با سیاست های عمومی مملکت، رعایت پروتکل های بهداشتی بویژه اینکه در خانه ماندن و پرهیز از حضور در تجمعات و جلسات مختلف است تا ما بتوانیم در کوتاهترین زمان ممکن با آثار و عوارض این ویروس مقابله کنیم و ان شالله هر چه زودتر شر این بلیه را از کشور خودمان دور کنیم.
کد مطلب : ۱۴۹۷۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}