۰

جویندگان گنج خراسان به دام افتادند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۱
جویندگان گنج خراسان به دام افتادند
به گزارش عصر تعادل فرمانده انتظامی کاشمر از دستگیری افرادی که برای پیدا کردن گنج و اشیای عتیقه زمین را تا عمق هفت متر حفر کرده بودند، خبر داد.

ابوالقاسم باقری در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر حفاری غیرمجاز توسط افراد سودجو در اراضی کشاورزی یکی از روستاهای شهرستان کاشمر، اکیپی متشکل از مأموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با بررسی موضوع و انجام تحقیقات میدانی و با اشراف اطلاعاتی موفق شدند، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه متهم را که اقدام به حفاری غیرمجاز کرده بودند، شناسایی و قبل از خروج از این شهرستان دستگیر کنند.

باقری مطرح کرد: متهمان از استان‌های غربی کشور عزیمت کرده و در این شهرستان اقدام به حفاری‎های گسترده در عمق هفت متری زمین نموده بودند در بازجویی‌های علمی پلیس به جرم خود مبنی بر حفاری به قصد دستیابی به گنج و اشیای عتیقه با همکاری چند نفر دیگر اعتراف کردند که تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از متهمان آلات و ادوات حفاری و تجهیزات فنی مربوط به استخراج اشیای عتیقه کشف شد، مطرح کرد: پلیس با عزمی راسخ با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد کرده و از شهروندان درخواست می‎شود هرگونه موردی را در این زمینه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی نمایند.
کد مطلب : ۱۴۹۸۲۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}