۰

حتی هواداران یونایتد هم حوصله رونالدو را ندارند!

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۷
حتی هواداران یونایتد هم حوصله رونالدو را ندارند!
شرایط برای کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد به بدترین شکل ممکن پیش می رود. رونالدو در تمرینات پیش فصل یونایتد غایب بود و همین خشم اریک تن‌هاخ، مربی هلندی یونایتد، را به دنبال داشت. تن‌هاخ در فصل جاری به فوق ستاره پرتغالی از ابتدا میدان نمی دهد و او جایی در ایده هایش ندارد. موردی که سبب خشم رونالدو شده و او از وضعیتش در یونایتد به شدت ناراضی است. رونالدو در بازی هفته قبل یونایتد برابر تاتنهام از ورود به زمین در دقایق پایانی خودداری کرد و راهی رختکن شد. 

اتفاقی که باعث عصبانیت تن‌هاخ و باشگاه شد و او حالا از تمرین با گروه منع شده و انفرادی کار می کند. رونالدو بازی شنبه شب برابر چلسی را به دلیل تنبیه انضباطی از دست داد و بعید است تا انتقالات زمستانی نیز شرایط برای او بهتر شود.

امانوئل پتی در مورد وضعیت بد رونالدو در یونایتد گفت:«همه از دست رونالدو خسته و کلافه‌اند. حتی هواداران یونایتد که همیشه حامی او بوند نیز دیگر حوصله رفتارهای او را ندارند. شرایط رختکن نیز مشابه است و بازیکنان نمی خواهند او را کنار خود داشته باشند. رونالدو دوران فوتبال فوق العاده ای داشته و وقتی بازنشسته شود، بی همتا خواهد بود ولی رفتارهای اخیر او به ضرر تیم هستند.»

پتی ادامه داد:«رونالدو قبول ندارد که دیگر بازیکن گذشته نیست و به پایان نزدیک می شود. او آنقدر مغرور است که چنین چیزی را نمی پذیرد. معتقدم کارهایی که او اخیرا در یونایتد انجام داده، قابل دفاع نیستند و من به باشگاه حق می دهم که او را تنبیه کند. دو طرف هر چه زودتر باید به بهترین راه حل برای پایان دادن به این حواشی برسند.»
کد مطلب : ۱۵۱۴۴۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}