۰

اونای امری سرمربی جدید استون‌ویلا شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۸
گمانه‌زنی درباره جانشین استیون جرارد در استون‌ویلا به پایان رسید و این باشگاه رسما اعلام کرد با اونای امری قرارداد امضا کرده و این مربی اسپانیایی از این پس روی نیمکت ویلا خواهد نشست. دستمزد امری در استون‌ویلا 7 میلیون یورو در سال خواهد بود. 

ویلا چند هفته‌ای بود که از نتایج تیم استیون جرارد ناراضی بود و حضور در منطقه سقوط جدول را برنمی‌تابید. در نهایت شکست 3-0 مقابل فولام کاسه صبر مدیران این باشگاه انگلیسی را لبریز کرد تا حکم به اخراج جرارد بدهند. در عدم حضور اسطوره لیورپول روی نیمکت، استون ویلا موفق شد با هدایت آرون دنکس، سرمربی موقت خود، برنتفورد را 4-0 شکست دهد.

با اینکه ویلا در حضور دنکس عملکردی به مراتب بهتر داشت ولی بعید به نظر می‌رسد که او به صورت بلندمدت روی نیمکت این تیم بنشیند. مالکان ویلا به دنبال یک نام بزرگ هستند. از اولین اسم‌هایی که مطرح شد مائوریسیو پوچتینو بود که از زمان اخراج شدن از پی‌اس‌جی بدون تیم است. از توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، هم به عنوان یک گزینه نام برده می‌شد.

اما فابریزیو رومانو امشب اعلام کرد استون‌ویلا تصمیم خود را گرفته و اونای امری را به عنوان گزینه اصلی انتخاب کرده است. این در حالی است که گفته می‌شد در قرارداد امری با ویارئال بند آزادسازی 6 میلیون یورویی وجود دارد. در نهایت استون‌ویلا پرداخت 6 میلیون یورو برای فسخ قرارداد امری با ویارئال را پذیرفت تا او راهی انگلیس شود و با این باشگاه قرارداد امضا کند. 

اونای امری 18 ماه هدایت آرسنال را بر عهده داشت ولی در نوامبر 2019 اخراج شد و به ویارئال پیوست. او با این تیم در فصل 22-2021 فاتح لیگ اروپا شد. سال گذشته هم گفته می‌شد نیوکسل با مالکان جدید عربستانی‌اش به دنبال استخدام امری است که در نهایت این اتفاق نیفتاد تا او در ویارئال ماندگار شود.
کد مطلب : ۱۵۱۴۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}