۰

درخواست وظیفه عمومی از مجلس و دولت برای حقوق سربازان

تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۵
درخواست وظیفه عمومی از مجلس و دولت برای حقوق سربازان
سردار تقی مهری درباره پیشنهادات سازمان وظیفه عمومی فراجا درباره افزایش حقوق سربازان در لایحه بودجه سال آینده و نیز برنامه هفتم توسعه اظهارکرد: از همراهی‌های مجلس و دولت در افزایش حقوق سربازان طی چندسال اخیر تشکر می‌کنم و امیدواریم که بتوانیم این روند را در سال آینده نیز داشته باشیم. ما در مورد حقوق سربازان و افزایش آن پیگیری‌هایی را با هماهنگی ستادکل نیروهای مسلح انجام داده‌ایم و آن چیزی که از مجلس شورای اسلامی و دولت خواستیم این بود که برابر ماده ۴۹ قانون خدمت وظیفه عمومی حقوق سربازان در هر سال پیش‌بینی‌ کنند. 
وی با بیان اینکه برای برنامه هفتم و لایحه بودجه سال آینده این تقاضا را داریم، گفت: برابر ماده۴۹ قانون وظیفه عمومی حقوق سربازان وظیفه حداقل ۶۰ درصد و حداکثر ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان نیروهای مسلح مبتنی بر قانون مدیریت خدمات کشوری است که با توجه به تحصیلات و درجات آنان توسط ستاد کل تهیه شده و به تصویب فرماندهی کل می‌رسد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا با بیان اینکه مدتی است که بحث افزایش حقوق برای همه کارمندان دولت و نیروهای لشکری و کشوری مطرح است گفت: این تقاضا را داشتیم و امیدواریم همانطور که در سال گذشته و سال جاری مجلس شورای اسلامی و دولت به حقوق سربازان توجه داشتند مجددا این توجه را داشته باشند.
بیشتر بخوانید:
کد مطلب : ۱۵۱۴۸۵
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}