۰

التهاب و درگیری در مریوان در پی درگذشت «نسرین قادری»

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۰
التهاب و درگیری در مریوان در پی درگذشت «نسرین قادری»
در پی فوت «نسرین قادری» زن ۳۵ ساله مریوانی در روز جمعه در تهران، در مریوان  معترضان به خیابان آمدند و ناآرامی‌هایی در این شهر ایجاد شد. 
برخی مدعی‌اند که نسرین قادری در جریان ناآرامی‌های تهران جان خود را از دست داده است. ادعایی که از سوی مقامات امنیتی و قضایی رد شده است. 
 
براساس گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا در ناآرامی‌های امروز مریوان «در برخی از خیابان ها و محلات شهر از جمله کوره موسوی، موسک، نوروز، نوبهار و کانی دینار شعارهای هنجارشکنانه سر دادند و فضای شهر را از طریق آتش زدن لاستیک و خرد کردن بلوک های سیمانی در کف خیابان ها برای مدت کوتاهی ملتهب کردند.»
براساس گزارش‌ها در تحولات امروز مریوان به دفتر ارتباطات مردمی «شیوا قاسمی پور» نماینده مریوان و سروآباد و همچنین به ساختمان شورا شهر مریوان حمله شده است. 
ایرنا نوشت: «برخی کانال‌های معاند هم اغتشاشگران را به بستن جاده ترانزیتی مریوان به مرز باشماق تحریک کردند که ناموفق بودند.» این خبرگزاری افزود «پلیس برای متفرق کردن معترضان مجبور به استفاده از گاز اشک آور شده است.»
 
کد مطلب : ۱۵۲۰۶۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}