۰

فکر دانش‌آموزان نباید دست معلمان مخالف انقلاب باشد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۶
فکر دانش‌آموزان نباید دست معلمان مخالف انقلاب باشد
سیداحمد خاتمی بیان کرد: «فکر و اندیشه دانش آموزان نباید به دست معلمانی سپرده شود که با انقلاب مخالف هستند. باید برنامه‌ای جهت تقویت اساتید و معلمان از لحاظ اعتقادی در نظر گرفته شود.»
به گزارش شفقنا، وزیر آموزش و پروش با اعضای هیئت رئیسه جامعه مدرسین دیدار کرد. سید هاشم حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این دیدار، آموزش و پرورش را پایه تربیت نیروی انسانی در کشور توصیف کرد و ابراز داشت: نکته کلیدی در رابطه با آموزش و پرورش این است که این وزارتخانه پایه تربیت نیروی انسانی در سراسر کشور است؛ بنابراین حوزه علمیه وظیفه دارد تا در جهت هم‌افزایی و همکاری بیشتر با این وزارتخانه گام بردارد.
وی ابراز امیدواری کرد تا با گسترش همکاری‌های حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش، دست‌یابی به آرمان‌ها و اهداف انقلاب در امر آموزش، در نتیجه اتخاذ رویکرد مناسب و ایجاد زیرساخت‌های لازم در کنار آسیب شناسی دقیق، محقق گردد.
سید احمد خاتمی نیز در این دیدار، ضمن تأکید بر لزوم به کارگیری عناصر انقلابی در آموزش و پروش، اظهار داشت: فکر و اندیشه دانش آموزان نباید به دست معلمانی سپرده شود که با انقلاب مخالف هستند. باید برنامه‌ای جهت تقویت اساتید و معلمان از لحاظ اعتقادی در نظر گرفته شود.
 
کد مطلب : ۱۵۲۰۷۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}