۰

بازار خودرو مثل بورس قرمز شد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۰
بازار خودرو مثل بورس قرمز شد
پژو 207 اوایل هفته جاری در غالب طرح فروش ویژه مادران با قیمت ۲۱۵ میلیون تومان عرضه شد اما در بازار آزاد دقیقا دو برابر نرخ کارخانه معامله می‌شود؛ 430 میلیون تومان. به این ترتیب اختلاف قیمت 207 در کارخانه و بازار دقیقا ۱۰۰ درصد است و بررسی‌ها نشان می‌دهد هشت خودرو داخلی دیگر در بازار آزاد بیش از دو برابر قیمت کارخانه خرید و فروش می‌شوند. مدل‌هایی که لزوما گران‌ترین خودرو‌های داخلی نیستند اما طبق آمار‌ جزو محبوب‌ترین خودرو‌ها در طرح‌های پیش‌فروش خودروسازان هستند.
 
به گزارش فرارو، اختلاف قیمت سمند EF7 دوگانه‌سوز در کارخانه و بازار الان تقریبا ۳۰۰ میلیون تومان است. در آخرین فهرست قیمت محصولات ایرانخودرو که اوایل آبان امسال منتشر شد، قیمت سمند EF7 دوگانه‌سوز در کارخانه ۱۶۹ میلیون تومان بود اما همین محصول در بازار آزاد روز چهارشنبه ۲۵ آبان ۴۶۸ میلیون تومان دست به دست شد. تفاوت ۲۹۹ میلیون تومانی قیمت سمند EF7 دوگانه‌سوز در کارخانه و بازار به معنی اختلاف ۱۷۵ درصدی آن است و این عدد بین تمام خودرو‌های داخلی یک رکورد محسوب می‌شود
کد مطلب : ۱۵۲۵۶۴
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}