۰

خواهر روحانی کشف لباس کرد!

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۹
خواهر روحانی کشف لباس کرد!
ین راهبه جوان که با صدای فوق العاده اش در مسابقه یافتن استعداد‌های خوانندگی به شهرت رسید اعلام کرده که از عهد مذهبی خود چشم پوشی کرده و ظاهر متین اش را با میک آپ و لباس‌های پر زرق و برق عوض کرده است.
 "کریستینا اسکوچیا" که با عنوان "خواهر کریستینا" در ایتالیا به شهرت رسیده بود اعلام کرده که افزایش سخت گیری‌های زندگی در صومعه و مرگ پدرش که آرزو داشت کریستینا زمان بیش تری را با خانواده اش بگذراند در تصمیم گیری اساسی او تاثیرگذار بوده اند.

استعفا از راهبه بودن پس از برنده شدن در برنامه استعدادیابی خوانندگی
او روز دوشنبه با اعلام تصمیم خود ایتالیایی‌ها را شگفت زده کرد. او برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ میلادی به عنوان یک راهبه ۲۵ ساله در مسابقه استعدادیابی تلویزیونی در ایتالیا به شهرت رسید. قدرت صدای او داوران مشهور در برنامه را متحیر کرد و از او پرسیدند که آیا واقعا یک راهبه است یا خیر، که او پاسخ داد:"بله، یک راهبه هستم".
استعفا از راهبه بودن پس از برنده شدن در برنامه استعدادیابی خوانندگی
او با ظاهر شدن روی صحنه با لباس ساده به عنوان یک راهبه با صلیبی دور گردن اش و با کفش‌های مشکی به یک پدیده اینترنتی تبدیل شد و اجرایش میلیون‌ها بار در یوتیوب و دیگر پلتفرم‌ها دیده شد.
کد مطلب : ۱۵۲۸۴۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}