۰

تنها یک درصد از آمریکایی‌ها، روسیه را مشکل اصلی کشورشان می‌دانند

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۱
تنها یک درصد از آمریکایی‌ها، روسیه را مشکل اصلی کشورشان می‌دانند
براساس یک نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه گالوپ که نتایجش در روز سه‌شنبه منتشر شد، کمتر از یک درصد آمریکایی‌ها از روسیه به عنوان مهمترین مشکل پیش روی کشورشان در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ نام بردند.
نتایج این نظرسنجی نشان داد که از نظر اکثر پاسخ‌دهندگان، مهمترین مشکل کشورشان در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ دولت خود این کشور است.
به طور میانگین ۱۹ درصد از افرادی که در طول سال ۲۰۲۲ مورد نظرسنجی قرار گرفتند، "دولت" را به عنوان "مهمترین مساله" ذکر کردند و پس از آن "تورم" با ۱۶ درصد و "اقتصاد" با ۱۲ درصد در لیست دغدغه‌ها جای گرفتند.
درصد آمریکایی‌هایی که روسیه را به عنوان مساله اصلی این کشور در نظر گرفته‌اند، بر طبق این نظرسنجی از فوریه و زمان آغاز عملیات نظامی مسکو در اوکراین تا ماه مارس، از دو درصد به ۹ درصد جهش یافت اما این رقم تا آوریل به پنج درصد کاسته شد و در پنج ماه گذشته حتی با وجود اینکه واشنگتن ده‌ها میلیارد دلار کمک نظامی به کی‌یف پمپاژ کرده، در میزان یک درصد یا پایین‌تر باقی مانده است.
بررسی‌ها نشان می‌دهند، دولت آمریکا در بخش عمده دهه گذشته به عنوان "مهمترین مساله" پاسخ‌دهندگان نظرسنجی گالوپ مطرح بوده است و فقط برای مدت مختصری در سال ۲۰۲۰ جایش را در صدر به همه‌گیری کووید-۱۹ اختصاص داد. این پاندمی در اوایل سال ۲۰۲۲ دوباره مورد توجه عموم مردم قرار گرفت و در ژانویه به عنوان مهمترین مساله ۲۰ درصد پاسخ‌دهندگان عنوان شد.
با این حال، این مساله نتوانست به طور میانگین از رهبران واشنگتن پیشی بگیرد و برای بالغ بر بیش از شش ماه از رقم یک درصد عبور نکرد و در جایگاه ششم در لیست کلی مسائل مهم آمریکایی‌ها - پشت سر مسائل "مهاجرت" و "متحد کردن کشور" - قرار گرفته است.
 
کد مطلب : ۱۵۴۰۷۱
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}