۰

گم شدن یک گربه، بولیوی را بهم ریخت

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۸
گم شدن یک گربه، بولیوی را بهم ریخت
چندین سازمان دولتی در بولیوی موظف به پیدا کردن «تیتو» گربه خانگی محبوبی شده‌اند که در جریان یک پرواز داخلی کوتاه از انبار هواپیما ناپدید شده است.
ادگار مونتانیو» وزیر فواید عمومی بولیوی اخیرا در سخنرانی‌ای به طور زنده از شبکه تلویزیونی دولتی گفته بود تیتو هنوز زنده است و احتمال دارد در خانه‌ای در نزدیکی فرودگاه باشد. مونتانیو به بینندگان اطلاع داد که آتش نشانی و کارکنان چهار سازمان دولتی مختلف بولیوی را موظف ساخته تا به جستجو برای یافتن تیتو بپردازند. او در سخنان خود گفته بود: «ما همه جا غذا و آب برای گربه‌ای که ماهی تن دوست دارد قرار داده ایم. ما امیدواریم که تیتو پیدا شود».                                                   تیتو سه‌ساله است و ۵ یا ۶ کیلوگرم وزن دارد. پوست او سفید و خاکستری است و روی صورتش علامت مشخصی دارد. ناپدید شدن این حیوان خانگی که متعلق به «آندریا ایتوره» است خشم گسترده‌ای را در بین دوستداران حیوانات بولیوی برانگیخته است. ایتوره در پستی در فیس بوک در تاریخ ۱۰ دسامبر گفته بود که تیتو زمانی که او در پروازی محلی از تاریجا به سانتا کروز در جنوب شرقی بولیوی در حال سفر بوده ناپدید شده است. این پرواز از طریق خطوط هوایی ایالتی Boliviana de Aviación یا به اختصار BoA انجام شده است.
 
ایتوره می‌گوید: «من برای نگه داشتن حیوان خانگی خود در کابین اجازه خواستم اما خدمه هواپیما گفتند که هیچ مسافری مجاز به حمل حیوان خانگی در داخل کابین هواپیما نیست. آنان من را مجبور کردند که گربه را در بخش بار هواپیما بگذارم».
 
ایتوره می‌گوید زمانی که پرواز با بیش از دو ساعت تاخیر همراه بود با اصرار از کارکنان خطوط هوایی درخواست کرد تا اجازه دهند تیتو را به داخل کابین بیاورد. با این وجود، ایتوره می‌گوید خدمه به او گفتند که صبور باشد و هواپیما ۲۰
دقیقه دیگر پرواز خواهد کرد.                     
کد مطلب : ۱۵۴۳۴۰
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}