۰

کاهش نیروی پلیس در آمریکا

تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۸
کاهش نیروی پلیس در آمریکا
روزنامه نیویورک تایمز روز یکشنبه با استناد به نظرسنجی که توسط سازمان تحقیقاتی پلیس در سال ۲۰۲۲ انجام شد، نوشت: تعداد افسران پلیسی که در سال ۲۰۲۱ استعفا کردند، ۴۳ درصد بالاتر از سال ۲۰۱۹ بود و طی همین دو سال تعداد افراد جدیدی که استخدام شدند به طرز چشمگیری کاهش یافت.
در ادامه این گزارش آمده است: بسیاری از افسران به دلیل پاندمی کووید-۱۹ و در پی کشته شدن جرج فلوید، مرد سیاهپوست آمریکایی به دست یک پلیس سفید پوست در سال ۲۰۲۰، پست خود را ترک کردند. هم‌زمان با فرصت‌های شغلی جدید و گسترش دور کاری در آمریکا مردم به سمت انتخاب شغل‌هایی با درآمد بهتر و یا شغلی‌هایی که زمان فراغت بیشتری دارند، تشویق شدند.
اداره‌های پلیس در سرتاسر آمریکا برای اینکه افسران جدید را جذب و یا از ترک افراد قبلی جلوگیری کنند، به انگیزه‌های مالی و غیرمالی متوسل می‌شوند. یک اداره پلیس در سیاتل ۳۰ هزار دلار برای افسرانی که قصد ترک شغل خود را دارند و ۷۵۰۰ دلار برای کارمندان جدید در نظر گرفته است در حالیکه مینیاپولیس حاضر است برای افرادی که قصد ترک شغل خود را دارند، ۷۰۰۰ دلار پرداخت کند. سایر ادارات نیز با در نظر گرفتن یک سری جنبه‌های تبلیغاتی و ساده‌ کردن روند استخدام و جذب نیروی افراد را تشویق می‌کنند.
 
کد مطلب : ۱۵۴۵۸۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}