۰
گل‌گهر، پرسپولیس

هیجان در سیرجان؛ جنگ صدر

تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۷
هیجان در سیرجان؛ جنگ صدر
دیدار تیم‌های امیر قلعه‌نویی با استقلال و پرسپولیس همیشه از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ بوده است. این‌بار که جدال گل‌گهر و پرسپولیس در معادلات جدول صدرنشین لیگ را معلوم می‌کند و همین مسئله جذابیت‌های این بازی را دوچندان کرده است. تیم همیشه هجومی امیرقلعه‌نویی با تیم یحیی گل‌محمدی که این روزها خیلی خطرناک نیست. با این‌حال پرسپولیس و یحیی 2 نامی هستند که هیچ‌گاه نمی‌توان از کنار آن‌ها به آسانی گذشت و در هر شرایطی باید از آن‌ها ترسید. با اینکه پرسپولیس این روزها سخت گل می‌زند و سخت هم گل می‌خورد اما با این‌حال می‌توان پیش‌بینی کرد که این بازی بدون گل تمام نشود. گل‌گهر فقط در یک بازی در فصل جاری با نتیجه صفر- صفر از زمین خارج شده و در تمام بازی‌های دیگرش گلی به‌ثمر رسیده است. گل‌هایی که روی کاغذ باید گفت که سهم بهترین خط حمله لیگ شاید از آن‌ها بیشتر باشد.
 
تیم امیرقلعه‌نویی با 19 گل زده به همراه سپاهان بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و با 6 گل زده بیشتر از پرسپولیس نشان داده که خط حمله بهتری دارد. البته در آن‌سو تیم‌های قلعه‌نویی همیشه در خط دفاع به خوبی خط حمله نیست و در این قسمت کفه ترازو به نفع شاگردان یحیی گل‌محمدی سنگین‌تر است. آسمان بازی هم احتمالاً در تسخیر شاگردان ژنرال خواهد بود. پرسپولیس با اینکه در دربی 2 گل با ضربه سر زد و با حضور مرتضی پورعلی‌گنجی در فاز دفاعی هم توانسته در نبردهای هوایی موفقیت بیشتری داشته باشد اما اینکه تیمی بتواند با تیم ژنرال در این زمینه زورآزمایی کند، کار بسیار سختی است.
 
بهترین گلزن گل‌گهر رضا شکاری است و بهترین گلزن پرسپولیسی‌ها همان گلزنی است که غایب است! لوکادیا نیست تا امیرقلعه‌نویی یک نفس راحت بکشد و البته این سوال جذاب به وجود بیاید که کدام بازیکن قرار است قفل دروازه محسن فروزان را بشکند. یحیی گل‌محمدی و شاگردانش دوست ندارند برای سومین بازی متوالی، بدون برد از زمین خارج شوند و صدر را از دست بدهند و قلعه‌نویی هم به همین راحتی فرصت رسیدن به رتبه اول را از دست نخواهد داد. 
کد مطلب : ۱۵۴۶۷۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}