۰

بازهم قتل ناموسی

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۶
بازهم قتل ناموسی
اعتماد نوشت: این گزارش از لحظه ابتدایی انتشار خبر پیگیری شد، اما از آنجایی که برخی اهالی ادعا می‌کردند یا این خبر را نشنیده‌اند یا اطلاعی از آن ندارند، خبرنگار ما درصدد برآمد تا طی تماسی با معاونت انتظامی شهرستان خمین اطلاعاتی را در این گزارش اضافه کند ولی این مقام انتظامی در پاسخ به سوالاتی که از او شد اینگونه پاسخ داد: «اطلاعات جدیدی داریم، اما نمی‌توانیم در اختیارتان بگذاریم. آنچه قابلیت انتشار داشت را منتشر کردیم.» با این حال خبرنگار ما پس از پیگیری ۵ روزه یعنی از لحظه ابتدایی انتشار این خبر در گفتگو با برخی اهالی و یکی از اقوام مقتول این گزارش را تنظیم کرده است.
 
شنبه ۱۰ دی ماه سال جاری در شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دختر ۱۶ ساله‌ای به دلیل ارتباط با جنس مخالف در فضای مجازی به دست پدر و دایی خود به قتل رسید؛ آن هم به خاطر آنچه «ناموس یا خانواده» نامیده می‌شود. سرهنگ هادی افراسیابی در تشریح این خبر عنوان کرد: «در تحقیقات کارآگاهان از مادر مقتول مشخص شد که از مدتی پیش او به ارتباط دخترش با مردی غریبه در فضای مجازی پی برده و هنگامی که متوجه شده است دخترش قصد فرار از خانه را دارد موضوع را با پدر و دایی او در میان گذاشته است. آن‌ها نیز پس از پی بردن به این موضوع بلافاصله به خانه آمده و پس از مشاجره با دختر اقدام به ضرب و شتم او کردند تا جایی که دخترشان بیهوش و پس از تماس با نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شد، اما این دختر در بیمارستان جانش را از دست داد. پس از انتقال جسد متوفی به سردخانه با دستور مقام قضایی متهمان بازداشت و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.                                                    
کد مطلب : ۱۵۴۸۰۶
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}