۰

پیش‌بینی بورس فردا ۲۵ دی ۱۴۰۱

تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۳
پیش‌بینی بورس فردا ۲۵ دی ۱۴۰۱
برای پیش بینی بورس فردا باید ببینیم چه اتفاقاتی در بورس امروز رخ داد و چه اتفاقاتی در بورس فردا تاثیرگذار خواهد بود و سپس با توجه به مجموع این اتفاقات ببینیم چه چیزی در انتظار بورس فردا است.
 
بورس امروز کار خود را با چالش‌های مهمی آغاز کرد و در ابتدا نیز با فشار فروش نسبتا زیادی همراه بود اما به مرور این رنگ سرخ جای خود را در اکثر گروه‌ها به رنگ سبز داد تا بازار سهام بار دیگر امیدها به تداوم روند صعودی را افزایش دهد. شاخص کل بورس طی روز جاری با یک کاهش ۰.۵۱ درصدی همراه شد و این درحالیست که در نیمه دوم معاملات توانست بیش از نیمی از ریزش خود را جبران کند. در سمت دیگر شاخص هم‌وزن با وجود شرایط سختی که در ابتدا با آن مواجه بود، نهایتا در محدوده مثبت و بازدهی ۰.۱۴ درصدی به کار خود پایان داد تا امیدواری‌ها به اوج خود برسد. ارزش معاملات اما به دلیل احتیاط تا نیمه دوم بازار با کاهش نسبت به روزهای گذشته همراه بود و عدد ۷۵۲۵ میلیارد تومان را به ثبت رساند که با یک خروج پول ۳۳۲ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی نیز همراه بود.
 
آخر هفته گذشته برای بورس تهران با چالش‌های مهمی همراه شد. دولت پس از کش و قوس‌های فراوان، بالاخره لایحه بودجه سال آینده که مهم‌ترین سند مالی کشور محسوب می‌شود را به صحن علنی مجلس تقدیم کرد و ساعاتی پس از آن نیز بندهای آن به صورت رسمی منتشر شد. یکی از مهم‌ترین و بحث‌برانگیزترین نکات آن نیز افزایش ۴۰ درصدی سقف نرخ خوراک پتروشیمی‌ها و افزایش آن از ۵ هزار تومان به ۷ هزار تومان بود تا نگرانی بورسی‌ها را تا حد زیادی به واقعیت تبدیل کند. از سمت دیگر بحث توقف عرضه خودروهای جدید در بورس کالا با اطلاعیه ایرانخودرو و صحبت‌های سخنگوی وزارت صمت، شوک سنگین‌تری را به بازار وارد کرد تا بورسی‌ها معاملات روز نیمه تعطیل خود را با دستانی لرزان آغاز کنند. با این حال اما بازار سهام امروز توانست با حمایت مهمی از سمت متولی خود مواجه شود که ورق را به طور مناسبی برگرداند. اکنون با توجه به روند معاملات امروز و رخدادهای پیش آمده به پیش‌بینی بورس فردا خواهیم پرداخت.
کد مطلب : ۱۵۵۲۴۰
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}