۰

واکنش سخنگوی دولت فرح پهلوی

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۰
واکنش سخنگوی دولت فرح پهلوی
علی بهادری جهرمی در واکنش به ادعا‌های فرح دیبا درباره خارج نکردن اموال و جواهات از ایران در دی ۵۷ گفت: این را به فال نیک می‌گیرم که بعد از ۴۴ سال بعضی‌ها یادشان بیفتد که باید نسبت به اقدامات و غارتگری‌های خود و این که اموالی رفته یا نرفته پاسخگو باشند.
وی افزود: استقبال می‌کنیم که یک محکمه صالحی بیاید رسیدگی کند که روشن شود چه میزان اموال بصورت حساب‌های بانکی یا نقدی و جواهرات و یا املاک یا سایر اموال که متعلق به مردم ایران است و توسط دیکتاتور فراری و خانواده هایشان غارت شده و این‌ها کجا هزینه می‌شود؟ برای تجمعات غیر قانونی یا اعتراضی و یا تروریسم رسانه‌ای یا غیر رسانه‌ای هزینه می‌شود. محاکم صالح به این اموال به غارت رفته مردم ایران رسیدگی کنند.
بهادری همچنین گفت: بعضی چیز‌ها جُک است. مردم این‌ها را می‌بینند و خنده‌شان می‌گیرد که می‌گویند من پوتین با خودم بردم. خاطرات اطرافیان خود آن‌ها روشن است. خاطرات تشریفات خود آن‌ها و مستندات و کتب متعدد تاریخی وجو دارد حتی درارزیابی‌های خارجی اعدادی بین ۳۵ با ۵۶ میلیارد دلار یاد برده شده است. این‌ها باید پاسخگوی غارت‌های گسترده اموال مردم باشند.
کد مطلب : ۱۵۵۴۸۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}