۰

حقوق کارکنان دولت در سال آینده ۳۰ درصد بالا می‌رود

تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۹
حقوق کارکنان دولت در سال آینده ۳۰ درصد بالا می‌رود
حسن لطفی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز که با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، سازمان اداری و استخدامی، بنیاد شهید، کمیته امداد و سازمان بهزیستی برگزار شد، موضوع اعتبارات این سازمان‌ها در لایحه بودجه سال آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
وی افزود: در این جلسه، تصمیم کمیسیون بر این شد تا حقوق کارکنان دولت در سال آینده ۳۰ درصد افزایش یابد و مستمری مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیز در سال آینده افزایش ۴۰ درصدی داشته باشد.                                            سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: در مورد پرداخت حقوق خانواده‌های ایثارگران نیز تصمیم بر این شد تا حداقل حقوق کارکنان دولت برای خانواده‌های ایثارگران پرداخت شود.
 
لطفی خاطرنشان کرد: تصمیمات امروز کمیسیون در قالب پیشنهاد به کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ ارائه خواهد شد و در صورت تصویب در کمیسیون تلفیق و صحن مجلس و تأیید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و اجرا خواهد شد.
کد مطلب : ۱۵۶۱۸۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}