۰

امیدواری سرخ‌ها به تداوم روزهای خوب در خانه

تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۱
امیدواری سرخ‌ها به تداوم روزهای خوب در خانه
ترمز پرسپولیس بعد از 4 برد شیرین در لیگ برتر و جام حذفی در اهواز کشیده شد تا سرخ‌پوشان پایتخت نتوانند در فاصله 5 امتیازی با تیم دوم جدول کار خود را در لیگ بیست‌ودوم پیش ببرند و شکست برابر فولاد خوزستان باعث شد تا شمار امتیازات شاگردان گل‌محمدی در فصل جاری روی عدد 35 ثابت بماند و سرخ‌پوشان پایتخت خطر نزدیک‌شدن سپاهانِ رده دومی را با 33 امتیاز احساس کنند.
 
شاگردان یحیی گل‌محمدی در نیم‌فصل نخست در 7 بازی خانگی به میدان رفتند که فقط در 2 مسابقه برابر فولاد خوزستان و صنعت‌نفت آبادان هواداران سرخ‌پوش اجازه حضور در ورزشگاه آزادی را داشتند و در 5 دیدار دیگر، پرسپولیسی‌ها در غیاب هواداران خود به میدان رفتند اما توانستند عملکرد خوبی را از خود در دیدارهای خانگی به جای بگذارند.
 
رکورد ویژه سرخ‌ها در خانه.                      سرخ‌پوشان پایتخت تا پایان هفته هفدهم، در 8 دیدار در خانه به میدان رفته‌اند که به جز شکست برابر تراکتور تبریز در هفته هفتم، باخت دیگری در کارنامه پرسپولیس در دیدارهای خانگی فصل جاری به‌چشم نمی‌خورد. 5 برد و 2 تساوی در خانه باعث شد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی با 10 گل زده و 2 گل خورده و کسب 17 امتیاز، دومین تیم برتر در دیدارهای خانگی در لیگ بیست‌ودوم باشند.
 
سپاهان اصفهان در دیدارهای خانگی رقابت مویرگی و نزدیکی با پرسپولیس داشته، به طوری‌که شاگردان مورایس هم در خانه در این فصل تنها یک‌بار مغلوب شده‌اند و 5 برد و 2 تساوی در کارنامه طلایی‌پوشان اصفهانی به‌چشم می‌خورد. ثبت 14 گل و دریافت 5 گل باعث شده تا سپاهان با تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس، صدرنشین جدول برترین تیم‌ها در دیدارهای خانگی باشد.  
 
3 بازی سرنوشت‌ساز پیش از ورود به تونل وحشت
هواداران پرسپولیس امیدوارند خیلی زود تیم‌شان بتواند شکست در اهواز مقابل فولاد را به‌دست فراموشی بسپارد و موفق شود در جدول به یکه‌تازی خود ادامه بدهد. سرخ‌پوشان پایتخت در 3 بازی آینده باید برابر آلومینیوم اراک، صنعت‌نفت آبادان و هوادار تهران به میدان بروند که خبر ویژه برای هواداران علاقه‌مند به تیم پرسپولیس، برگزاری دیدار با آلومینیوم و هوادار در خانه است.
 
شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از 5 ماه، چشم‌انتظار حضور دوباره هواداران‌شان در ورزشگاه آزادی هستند و امیدوارند با حمایت آن‌ها بتوانند بردهای خود را از سر بگیرند. پرسپولیس در شرایطی باید در 3 بازی آینده به میدان برود که دوئل‌های سخت و نفسگیر با سپاهان (در جام حذفی و لیگ برتر) و البته تراکتور در انتظار سرخ‌پوشان پایتخت است و بدون‌شک کسب امتیازات کامل در 3 بازی آینده می‌تواند مسیر شاگردان گل‌محمدی را در ادامه فصل هموارتر کند و آن‌ها با روحیه‌ای بهتر آماده برگزاری دیدارهای سرنوشت‌ساز خود در نیم‌فصل دوم خواهند شد.
کد مطلب : ۱۵۶۱۹۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}