۰

واکنش رئیس صدا و سیما به سخنان طالبی و توهین به زنان

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۰
واکنش رئیس صدا و سیما به سخنان طالبی و توهین به زنان
جبلی درباره اظهارات ابوالقاسم طالبی در برنامه زنده هفت «هفت» و واکنش‌های انتقادی نسبت به آن در خانواده سینما هم بیان کرد: ما در فضای غبارآلودی که در ماه‌های اخیر با آن روبرو بودیم شاهد موضع‌گیری‌های غلطی از سمت برخی چهره‌ها و هنرمندان بودیم که تصورات و تحلیل‌ها و روایت‌های غلط آن‌ها باعث شد اینها به عرصه‌ای وارد شوند که شاید بخش زیادی از واقعیت را نتوانستند ببینند و سخنانی بیان کردند که احساسات بخش عمده‌ای از جامعه را جریحه‌دار کرد.           رئیس صداوسیما افزود: واکنش‌ها به این رفتارها، عکس‌العمل‌ها و کنش‌ها طبیعتاً متفاوت بوده است و آنچه که توسط مهمان و کارشناس برنامه‌ها مطرح می‌شود طبیعتاً موضع و نظر خودشان است.
 
وی درباره ادبیات به کار رفته در این برنامه هم تصریح کرد: آنچه که باید به آن توجه کرد این است که در فضایی که به مقدس‌ترین مقدسات ما در طول ماه‌های گذشته توهین شده و فتنه‌ای که پشت سر گذاشته‌ایم، طبیعی است که واکنش‌ها و عکس‌العمل‌هایی صورت بگیرد که البته بعضی از این نظرات با ادبیات بهتری می‌توانست بیان شود. شاید با ادبیات مناسبی بیان نشد اما واکنشی به آن رفتارها و اظهارنظرهایی است که در طول این چند ماه بیان شده بود.
کد مطلب : ۱۵۶۷۲۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}