۰

ذوالنوری: آمریکا از شهریور مذاکرات را تعطیل کرد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۵
ذوالنوری: آمریکا از شهریور مذاکرات را تعطیل کرد
مجتبی ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج گفت: آمریکا از فتنه شهریور به بعد مذاکرات برجامی وین را تعطیل کرد چون امید داشت با رهبران و لیدرهای اغتشاشگران پای میز مذاکره بنشینند ولی امروز وزیر خارجه قطر درخواست آمریکا برای مذاکره را به ایران اعلام می‌کند؛ آنها می‌دانند شکست خورده‌اند.                                              بخش هایی از گفت و گوی ذوالنوری را در ادامه می خوانید:
 
خانواده‌های زیادی با من تماس گرفته‌ و گفته‌اند که فرزند آنها فریب رسانه‌های معاند را خورده و در تجمعات دستگیر و آزاد شده و امروز آمده در جمع مردم و در مراسم شرکت کرده است.
 
وحدت ملی و یکپارچگی ما زیر پرچم ولایت رمز پیروزی ماست و این پیروزی بر مردم ما گوارا باد. یقین بدانید که آینده از آن شماست و مشکلات اقتصادی هم به حول و قوه الهی و با همکاری دولت و مجلس روز به روز کمتر خواهد شد و دشمن هم آرزوی سلطه بر این کشور را به گور خواهد برد.
 
یکی از موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران عبور از بحران‌ها است، ایرانیان در این سال‌ها خوش درخشیدند و سختی‌ها را به جان خریدند.
 
مدعی هستند جمهوری اسلامی عقب مانده، اما در مقابل پیشرفت‌های ایران مجبور به اعتراف شده‌اند که ایران همواره در برخی فناوری‌ها قدرت برتر است.
 
جمهوری اسلامی در زمینه فناوری‌های نانو جزو ۱۰ کشور برتر جهان است و در زمینه انرژی هسته‌ای در زمره هفت کشور برتر جهان در خصوص چرخه سوخت قرار دارد. این‌ها گوشه کوچکی از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی است. 
کد مطلب : ۱۵۶۸۷۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}