۰

پرفروش‌ترین بسته‌ گوشت گوسفندی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۴
پرفروش‌ترین بسته‌ گوشت گوسفندی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
گوشت گوسفندی دی‌ماه امسال یکی از رکوردداران افزایش قیمت بوده است. آمار‌های رسمی نشان می‌دهد ظرف اولین ماه زمستان امسال گوشت گوسفندی ۱۵ درصد گران شده و در بازار همچنان شاهد تداوم روند افزایش قیمت گوشت قرمز هستیم. طوری که الان بسته‌های گوشت قیمه‌ای و چرخکرده گوسفندی نسبت به هفته آخر دی‌ماه تقریبا ۲۰ درصد گران‌تر فروخته می‌شوند. دامداران طبق معمول کمبود و گرانی نهاده دامی را مهمترین دلیل کاهش عرضه و افزایش قیمت گوشت قرمز دانستند و دولت برای کنترل قیمت‌ها در بازار، سراغ واردات گوشت گرم خارجی رفته است.
 
۱- قلوه‌گاه یکی از ارزان‌ترین قسمت‌های گوسفند است و چربی بالایی دارد. بسته یک کیلویی آن را برند رالاگ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ۲۱۷ هزار تومان می‌فروشد و یکی از ارزان‌ترین گزینه‌ها به‌حساب می‌آید. معمولا قلوه‌گاه گوسفند یا گوساله را به گوشت چرخ‌کرده تبدیل می‌کنند، اما می‌شود از آن در انواع خوراک هم استفاده کرد. از همین برند رالاگ انواع گوشت گوسفندی مثل بسته یک کیلویی گردن با قیمت ۲۵۰ هزار تومان و بسته یک کیلویی ماهیچه ران و دست با قیمت ۴۰۹ هزار تومان وجود دارد.
کد مطلب : ۱۵۶۹۴۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}