۱

واکنش کاپیتان تراکتور به اخراج خطیبی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۰
واکنش کاپیتان تراکتور به اخراج خطیبی
مهدی کیانی در مورد برکناری رسول خطیبی از سرمربیگری تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: از این تصمیم شوکه شدیم، ما به باشگاه رفتیم و آنجا اعلام کردند خطیبی برکنار شده است. واقعاً از این تصمیم شوکه شدیم و نمی‌دانم چه چیزی باید بگویم.

وی افزود: خطیبی برای این تیم زحمت کشید، تیم ما جوان بود و کم‌کم به شرایط خوبی رسید، شاید این مسئله صلاحدید هیأت مدیره و مسئولان باشگاه بوده است، امیدوارم هر تصمیمی گرفته می‌شود به ضرر باشگاه نباشد.

کیانی تأکید کرد: ما بازیکن هستیم و با باشگاه قرارداد داریم. به هر حال، کادر فنی هم زحمت خود را کشید. ما همانطور که زمان خطیبی تلاش می‌کردیم در ادامه کار نیز با تمام توان در میدان حاضر می‌شویم. امیدوارم طرفین احترام یکدیگر را حفظ کنند و کادر فنی را با رفتار خوبی بدرقه کنند.

کاپیتان تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که گفته می شود الیویرا اصلی‌ترین گزینه هدایت تراکتورسازی است، خاطرنشان کرد: از این مسئله خبر ندارم اما الیویرا هم مربی خوبی است و با این تیم دو سال کار کرده و به خوبی از جو کار در فوتبال ایران و تراکتورسازی شناخت دارد.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۲۶۸۱۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.