۰

فردا با سه وزیر جلسه داریم

تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۰
فردا با سه وزیر جلسه داریم
محمدحسین نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس امروز در حاشیه تمرین امروز تیمش در مورد اینکه کفاشیان گفته هواداران از بیرون ورزشگاه اجسامی را به داخل پرتاب کرده اند گفت: «مگر می شود از بیرون ورزشگاه آجر یا سنگ به داخل زمین پرتاب کنند؟ به نظرم باید رفتارهای غیر ورزشی به صورت ریشه ای از بین برود.»
نژاد فلاح در مورد واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: «فردا جلسه مجمع فوق العاده باشگاه برگزار می شود که در آن وزیر دادگستری، وزیر اقتصاد و وزیر ورزش حضور دارند. در این جلسه در مورد نحوه واگذاری صحبت می کنیم. من با این واگذاری مخالفم چراکه با این واگذاری، بلایی که سر راه آهن آمد سر پرسپولیس و استقلال هم می آید. باید این را هم در نظر بگیریم که اگر کسی سرمایه گذاری کرد و به هر دلیلی به مشکل خورد، این تیم ها بتوانند به بخش دولتی برگردند. چه اصراری وجود دارد که خصوصی سازی را با استقلال و پرسپولیس شروع کنیم؟»
او در مورد دستگیری یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس گفت: «من سعی می کنم هیچ حاشیه جدیدی برای تیم ایجاد نکنم. اگر مشکلاتی که در گذشته برای مدیران پرسپولیس به وجود آمد رخ نمی داد، الان ما مشکلات کمتری داشتیم. در مورد این موضوع هم مدیران عامل باید نگران باشند.در مورد دستگیری سلیمی بی خبر هستم و مطمئنم هر چیزی که بوده، به پرسپولیس فعلی مربوط نمی شود.»
مرجع : خبرآنلاین
کد مطلب : ۳۱۸۵۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.