۰

یک اکشن پلیسی در راه ساخت

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵
یک اکشن پلیسی در راه ساخت
پدرام بهرامی فرد کارگردان با اشاره به اینکه به زودی یک فیلم اکشن پلیسی را جلوی دوربین می برد، بیان کرد: نام این فیلم «تارات» است که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است. فیلم ماجرای عتیقه های دزدیده شده ای است که در ایران پنهان شده است. محل عتیقه ها به دست قاچاقچیان خارجی افتاده و آنها برای خارج کردن این عتیقه ها از ایران تلاش می کنند.

وی ادامه داد: این فیلم یک اکشن پلیسی است که برای ساخت آن از مشاوره پلیس نیروزی انتظامی نیز استفاده شده است. همچنین با توجه به اینکه داستان تم پلیسی و رزمی و تعقیب و گریز دارد، برای ساخت آن نیازمند حضور ورزشکاران رزمی هستیم.

این کارگردان و بازیگر با اشاره به حضور بازیگران در «تارات» بیان کرد: با تعدادی از بازیگران شناخته شده سینمای ایران برای حضور در این فیلم صحبت کرده ایم که بعد از قطعی شدن حضور آن ها اسامی این بازیگران اعلام می شود.

وی ادامه داد: «تارات» می تواند یکی از معدود اکشن های حرفه ای باشد که در سینمای ایران ساخته می شود و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا یک اثر متفاوت و مخاطب‌پسند در حوزه سینمای اکشن تولید کنیم.

بهرامی فر با اشاره به اینکه این فیلم دارای هشت شخصیت اصلی است، توضیح داد: از این میان از ۳ بازیگر شناخته شده برای شخصیت های اصلی استفاده می کنیم و دیگر بازیگران از بین ورزشکاران انتخاب شده است.

کارگردان فیلم «تسلیم سرنوشت» در پایان گفت: در حال حاضر پیش تولید این فیلم آغاز شده و اوایل اردیبهشت ماه در تهران جلوی دوربین می رود.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۳۵۶۳۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.