۱

پیامی وزیر آموزش و پرورش به فرهنگیان

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۹
پیامی وزیر آموزش و پرورش به فرهنگیان
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن کامل پیام علی اصغرفانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرهنگیان فرهیخته ، همکاران ارجمند

خدای سبحان را شاکرم در سال همدلی و همزبانی، در روز های پایانی سال تحصیلی، بار دیگر تلاش و مساعی همکاران خدوم در وزارت آموزش و پرورش، از جانب نمایندگان و منتخبان ملت، مهر تایید خورد تا در پرتو رهنمود های مقام معظم رهبری و توصیه های رئیس جمهور و با ابتنا بر سیاست‌های اعلام شده و پرهیز از هرگونه تهور به نام تحول، بیش از پیش مصمم به گام برداشتن برای ترسیم افقی امید بخش برای آموزش و پرورش و رشد و بالندگی نسل سرفراز کشور مان باشیم.

اینجانب، ایمان راسخ دارم معلمان عزیز کشورم قهرمانان راستین توسعه همه جانبه و دستگاه تعلیم وتربیت، بستراصلی وسرنوشت ساز برای تحقق آینده ای امید بخش و متعالی خواهد بود.

شما معلمان و فرهنگیان هستید که افتخارات آینده‌ کشور را در پای تخته های سیاه به سفیدی می‌نگارید و با تقدیم مرواریدهای دین و دانش که از چشمه سار زلال معرفت حق به ودیعه گرفته‌اید، علی رغم همه تنگناهاو مشکلات با دلی دریایی و دمی مسیحایی، کودکان، نوجوانان و جوانان این مرز وبوم را تا قله‌های دین و دانایی همراهی می‌کنید.

در این ایام بس با فضیلت ماه میهمانی خدا رمضان المبارک ، ضمن سپاس از اعتماد مجدد نمایندگان ملت به برنامه های وزارت آموزش وپرروش ،تلاش های مجدانه شمافرهنگیان گرامی کشور را قدر نهاده و با خدای خود عهد می بندیم که برای حفظ کرامت،منزلت،هویت ومعیشت معلمان وارتقای جایگاه معلمی در جامعه تلاش نموده و رفع مشکلات فرهنگیان معزز وارتقای دانش و مهارت‌های حرفه‌ای شما را سرلوحه‌ همت خویش قرار دهیم .

امیدوارم با اتکا به الطاف بیکران الهی وتوجهات خاصه حضرت‌ ولی‌عصر(عج)،فرصت اعتماد مجدد مجلس شورای اسلامی، زمینه ساز همنوایی و همراهی بیشتر شما فرهیختگان و اهتمام ویژه‌ مسئولان کشور برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در وزارت وزین آموزش وپرورش باشد.
کد مطلب : ۴۷۲۵۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.