۰

پلیسی که رشوه 20 میلیاردی را رد کرد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۶
سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در تشریح جزییات این خبر گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران عملیات ویژه این یگان مشخص شد که ۲ برادر به نام های "ع" و "ف" که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در محدوده تهرانپارس فعالیت گسترده‌ای دارند، به تازگی اقدام به خرید مقدار متنابهی مواد مخدر از قاچاقچیان شرق کشور کرده و این مواد مخدر را به ۲ مخفیگاه خود واقع در محدوده تهرانپارس و خیابان سراج منتقل کرده اند.

وی بیان کرد: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با توجه به حساسیت موضوع دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه هایشان صادر شد که بلافاصله تیم های عملیاتی این یگان برای دستگیری متهمان وارد عمل شده و پس از تحت نظر قرار دادن مخفیگاه های متهمان در یک عملیات ضربتی و همزمان به محل های مذکور وارد شدند.

سرهنگ بخشنده عنوان داشت: در این عملیات همزمان هر ۲ متهم بازداشت شدند و در بازرسی از مخفیگاهشان ۱۱۵ کیلو و ۳۵۰ گرم هروئین، ۵۰ کیلوگرم تریاك و ۵۵ گرم سوخته تریاك کشف و ضبط شد که به همراه متهمان به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد و هر ۲ متهم تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خاطر نشان کرد:متهمان هنگام دستگیری سعی داشتند با پیشنهاد رشوه ای به مبلغ ۲ میلیارد تومان وجه نقد از دست قانون خود را رها کنند که در این امر نیز موفق نبوده و ماموران ضمن ضمیمه کردن مبلغ رشوه به پرونده موضوع را به مقام قضائی ارجاع دادند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
کد مطلب : ۵۱۳۱۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.