۰

لغو تحریم‌ها بر صنعت مبلمان تاثیری ندارد

تاریخ انتشار
جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۲
رامین سمیع زاده در جمع خبرنگاران گفت: حتی در صورت سیاستگذاری‌های جدید دولت و مجلس و تغییرات احتمالی نظام تعرفه ای واردات، کاهش قیمت را برای مبلمان منزل نخواهیم داشت، به این معنا که تغییر وضعیت مبلمان در کشور و تغییر ساختار قیمتی انواع مبلمان در خوش بیننانه ترین حالت ممکن حداقل یکسال طول می کشد.

دبیر انجمن مبلمان و دکوراسیون ایران افزود: طی دوره یکسال آینده شاهد نوسانات قابل توجه قیمتی در حوزه مبلمان منزل نخواهیم بود.

وی تصریح کرد: با عنایت به شرایط پساتحریم و با شعار مبلمان ایرانی در مسیر بازارهای جهانی با نگاهی ملی و رویکردی صادرات گرا از نهم تا دوازدهم مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می شود.

به گفته سمیع زاده، حضور پر رنگ اکثر برندهای مطرح و صادراتی حوزه مبلمان منزل در نمایشگاه امسال مشهود است و به جهت تسهیل دسترسی و کوتاهی زمان برای بازدیدکنندگان، غرفه ها در ۴ گروه کالایی مبلمان مدرن و راحتی، مبلمان کلاسیک، مبلمان کودک و نوجوان و تشک و کالای خواب در ۴ منطقه مجزای نمایشگاه تقسیم شده اند.

سمیع زاده در خصوص تغییرات کمی این نمایشگاه نسبت به دوره های قبل گفت: مبلکس ۲۰۱۵ با حضور بالغ بر ۴۰۰ مشارکت کننده در فضای ناخالصی به مساحت ۷۳ هزار مترمربع و فضای خالص به مساحتی حدود ۴۵ هزار متر مربع و با رشد کمی ۴ درصدی نسبت به سال گذشته به عنوان بزرگترین نمایشگاه تاریخ کشور و خاورمیانه برگزار می گردد.

وی همچنین تقارن این نمایشگاه با توافق نامه ۱+۵ را به فال نیک گرفته، عرصه را برای قدرت نمائی و عرض اندام تولیدکنندگان داخلی مبلمان و فراهم شدن زمینه های صادراتی به کشورهای منطقه و حتی اروپائی ها مناسبتر از گذشته ارزیابی نموده، از طرف دیگر حضور حمایتی و جدی دولت در این مقطع حساس را بسیار تعیین کننده دانست.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۵۲۶۴۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.