۰

بوی «مهر و مدرسه» در دل گرم تابستان

تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵
بوی «مهر و مدرسه» در دل گرم تابستان
در نمایشگاه امسال که از ۹ تا ۱۲ مردادماه برپا بود، حدود ۶۰ شرکت بازرگانی و تولیدی داخلی حضور داشتند و به معرفی جدیدترین محصولات خود پرداختند.

شرکت رز تحریر یزد که خودکارهای کنکو کانادا را در ایران تولید می‌کند، در این نمایشگاه بخشی از خطوط تولید خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده بود و به صورت زنده اقدام به تولید و بسته‌بندی خودکار می‌کرد. این شرکت با شعار «تکنولوژی کانادا، مهندسی آلمان، دقت سوئیس، همت ایران» خودکارهای متنوعی را تولید و روانه بازار می‌کند. یکی از محصولات اصلی این شرکت، خودکار مدل آفیس است که ضخامت نوک خودکار با توجه به میزان فشار دست، در سه اندازه ۰.۷ میلی‌متر، یک میلی‌متر و ۱.۲ میلی‌متر تغییر می‌کند.

پاپکو که یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده محصولات اداری و لوازم تحریر است، در این نمایشگاه جدیدترین مدل‌های کلاسور، زونکن، پوشه، کیف، پوشه، زیردستی، پاکت، دفتر، آلبوم و سررسید خود را عرضه کرد. پاپکو برندی است که به شرکت تولیدی و صنعتی پارسا پلاستیک تعلق دارد و از سال ۱۳۶۳ کار خود را با تولید لوازم اداری تولید کرد.

برند آزاده که در بازار سررسید و ست‌های مدیریتی از برندهای معتبر و تراز اول است در این نمایشگاه با محصولات متنوعی از قبیل مدادرنگی، تخته‌وایت‌برد، کاغذ کادو، تخته شاسی، ظروف غذا و قمقه، خط‌کش و کیف ست گونیا و نقاله حاضر بود. این برند در تولید برخی محصولات خود از تصاویر برنامه‌های تلویزیونی شکرستان و کلاه قرمزی استفاده کرده است.

شرکت نقش تندیس آریا یکی از قدیمی‌ترین برندهای بازار لوازم‌التحریر ایران است. این شرکت از سال ۱۳۴۰ فعالیت خود را با تولید خمیر بازی آغاز کرده و هم اکنون محصولات متنوعی از قبیل خمیر بازی، مدادهای تحریر و رنگی، پاستل روغنی، رنگ انگشتی و گواش، دفاتر تحریر و نقاشی، بازیهای فکری، ظروف غذاخوری و لیوان آبخوری و انواع خط کش تولید می‌کند. غرفه این شرکت در نمایشگاه امسال، مورد استقبال فعالان بازار و خانواده‌ها قرار داشت.

شرکت عالی تحریر پارسیان با برند پنتر، یکی از پررونق‌ترین غرفه‌های نمایشگاه امسال را داشت و متنوع‌ترین محصولات را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده بود. خودکار، روان‌نویس، پاک‌کن، قیچی، مداد و نوک مداد اتود، لاک غلط‌گیر، چسب، گیره، کاتر، ماژیک و مدادشمعی برخی از محصولات پنتر در نمایشگاه امسال بود.

شرکت تی‌تی‌ام نیز در این نمایشگاه با ارایه برند کلیپس محصولاتی از قبیل کوله‌پشتی، جامدادی، مداد و مدادرنگی را به بازدیدکنندگان معرفی کرد. موسسه گلیران با نمایندگی برندهای پیکاردو، گلف، شاتر، کلارو و پیکاسو محصولات متنوعی را در نمایشگاه عرضه کرد. شرکت بازرگانی پرهام نیز محصولات برونزیل، رویال، تالنس و کنته‌پاریس را در نمایشگاه ارایه کرد.

غرفه‌های شرکت‌های زگال شمال، بازرگانی جابر رضازاده (با برند زبرا)، لامی، کارخانه قلم‌موسازی خرم و محصولات هنری پارس از جمله غرفه‌های پررونق نمایشگاه بودند. برخی شرکت‌ها برای جلب توجه و اعتماد بازدیدکنندگان و مشتریان، با دعوت از هنرمندان نقاش و طراح، اجرای زنده یک تابلوی نقاشی را در برنامه قرار داده بودند. شرکت تولیدی رنگ‌های نقاشی کامران که از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را آغاز کرده است، یکی از شرکت‌هایی بود که برای نمایش کیفیت محصولاتش، توسط یک هنرمند نقاش به اجرای یک تابلوی نقاشی پرداخت.

شرکت‌های دوکا دفتر و آوای تحریر مهر در این نمایشگاه به ارایه دفترهای تحریر و نقاشی تولید داخل پرداختند. شرکت فابل نیز که از سال ۱۳۷۱ فعالیت تولیدی خود را با تولید گونیا آغاز کرده، جدیدترین لوازم مهندسی خود را عرضه کرد.

یکی از غرفه‌های پررفت و آمد نمایشگاه امسال به شرکت تجهیزات آموزشی شمس اختصاص داشت. این شرکت که با نام تجاری شیدکو فعالیت می‌کند، تجهیزات آموزشی، کتابخانه‌ای و اداری خود از قبیل وایت برد، گرین برد، تابلو اعلانات، تابلو متحرک، میز نقشه‌کشی، صندلی و تریبون را به نماینده موسسه‌های آموزشی و اداره‌ها معرفی و عرضه می‌کرد.

در میان تولیدکنندگان داخلی خودکار، غرفه شرکت خودکار صفا جلوه متفاوتی داشت. این شرکت به گروه صنعتی صفا که یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های لوله و نورد و پروفیل ایران است، تعلق دارد.

دومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم‌التحریر، اداری و تجهیزات مهندسی توسط شرکت نماگستر آدونیس و شرکت آواپیک تحریر ایرانیان برگزار شد.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۵۳۶۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.