۰

سران ایران بدانند قادر به طفره رفتن در اجرای برجام نیستند

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۹
«ویپ استنی هوی‌یر» نماینده مطرح حزب دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا که به نفع بر جام رای داد، حال می‌گوید با توجه به گزارش‌های جدید دریافتی از ایران در زمینه توقف از میان برداشتن سانتریفیوژ‌ها در برخی از تاسیسات این کشور ، تحولات جدید برای دولت آمریکا چالش برانگیز است.

به نوشته وبگاه آمریکایی «واشنگتن اگزمینر» هوی‌یر در این زمینه گفت: «آمریکا و شرکای بین‌المللی نباید با تلاش‌های ایران در تاخیر در اجرای تعهدات خود بر اساس برجام که از سوی اصولگرایان این کشور صورت می‌گیرد، مدارا کنند.»

هوی‌یر در این زمینه افزود: «اتهام‌ها مبنی بر این‌که ایران برداشتن سانتریفیوژها از ۲ تاسیسات غنی سازی خود متوقف کرده نگران کننده است . این اقدام‌ها درست بعد از بازداشت شهروندان آمریکایی و آزمایش یک موشک بالستیک از سوی این کشور صورت گرفت. ضرورت دارد که ایران تعداد سانتریفیوژهایش را کاهش داده و به برجام پایبند باشد .حال که ایران اجرای توافق را به تاخیر می‌اندازد بهتر است تجار خارجی نیز قبل از تایید اجرای تعهدات ایران با دقت تصمیم به ورود به بازار این کشور بگیرند.»

نماینده دموکرات آمریکا در خاتمه اظهار داشت: «سران ایران باید به یقین بدانند که قادر به طفره رفتن در اجرای تعهداتشان در از بین بردن بخش‌های مهم هسته‌ای کشورشان نیستند.»
مرجع : فارس
کد مطلب : ۶۳۹۰۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.