۰

جایی برای تندروها در مجلس آینده وجود ندارد

تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۸
فیاض زاهد فعال سیاسی اصلاح طلب و استاد دانشگاه در مصاحبه با خبرنگار سیاسی این خبرگزاری درباره افزایش تعداد کاندیداها برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: این سطح از مشارکت را باید به فال نیک گرفت و باید امیدوار باشیم خواسته رهبر معظم انقلاب با این سطح از مشارکت تامین خواهد شد. انتخابات برای گروه های مختلف این فرصت را فراهم می کند تا دیدگاه ها و نظراتشان را با مردم درمیان بگذارند و در یک سطح کلان تری موجبات خرسندی ارکان اصلی حاکمیت را فراهم می کند. فکر می کنم خوشحال ترین فرد از افزایش مشارکت در میان کاندیداها و چه در میان رای دهندگان مقام معظم رهبری باشند.

وی ادامه داد: هرچه بتوانیم سطح مشارکت سیاسی را افزایش دهیم نوعی از ثبات و ماندگاری در منطقه ای پر از آشوب و جنگ را شاهد خواهیم بود. برخی ابراز نگرانی ها از افزایش تعداد کاندیداها ناشی از نوعی شتاب زدگی بوده و آن ها باید تامل بیشتری در این مسایل داشته باشند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره نحوه آرایش مجلس شورای اسلامی در دوره بعد و این که برخی افراد با سابقه برای انتخابات شرکت نکرده اند، گفت: این نشان می دهد جایی برای اصول گرایان و تندروها در مجلس آینده وجود ندارد. نشانه ها گویای این است که اصولگراها بازنده انتخابات آینده خواهند بود و آقای باهنر به علت داشتن شمای سیاسی بسیار خوب این موضوع را درک کرده و نسبت به ثبت نام اقدام نکرده است.
مرجع : برنا
کد مطلب : ۶۷۸۷۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.