۰

گل‌محمدی: بازی با استقلال، شروع ماراتن سخت ماست

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۶
گل‌محمدی: بازی با استقلال، شروع ماراتن سخت ماست
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال گفت: با تیم صدر جدول بازی داریم که بسیار قابل احترام است. بازی‌های خوبی از این تیم شاهد بوده‌ایم. استقلال تنوع حمله‌ای خوبی دارد. ما هم سعی کرده‌ایم بازیکنان را از نظر روحی و جسمی آماده کنیم. همچنین در جام شهدا تدارکات خوبی داشتیم و با تمرین‌های خوب امیدوارم جلوی استقلال بازی روانی انجام دهیم.او ادامه داد: انجام بازی خوب برای هر دو تیم سخت است چون تیم‌ها بعد از تعطیلات از شرایط مسابقه دور هستند اما باید سعی کنیم کم‌اشتباه ظاهر شویم. امیدوارم بازی فردا تماشاگرپسند باشد تا تمام کسانی که آن را می‌بینند لذت ببرند. ما برای بازی فردا محروم نداریم اما سه بازیکن‌مان مصدوم هستند.
گل‌محمدی درباره نیم فصل دوم لیگ برتر و بازی‌های پیش رو گفت: فردا اولین روز ماراتن نیم فصل دوم است. باید بازی‌های سختی را پشت سر بگذاریم و باید از همه داشته‌هایمان به خوبی استفاده کنیم. ما تا 26 اسفند باید روند هر 4 -5 روز یک بازی را ادامه دهیم. کار سخت‌مان شروع شده اما آنچه به ما انگیزه می‌دهد هدف بزرگ ما برای کسب مقام است.
سرمربی ذوب آهن ادامه داد: ما در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم و این فرصت خوبی برای بازیکنان جوان ماست. من اعتماد و اعتقاد زیادی به بازیکنانم دارم و مطمئنم که آن‌ها با تمرکز بالا و شیوه زندگی حرفه‌ای از پس بازی‌های سخت پیش رو برمی‌آیند. کارهای ما به خوبی پیش می‌روند. فقط بازیکن جدید ما احتیاج به انجام بازی‌های بیشتر دارد.
گل‌محمدی در پایان نقطه ضعف بزرگ تیمش را عقب کشیدن بی جهت عنوان کرد و گفت: باید یاد بگیریم که وقتی گل اول را زدیم بیشتر حمله کنیم که گل‌های بعدی را هم بزنیم. این یک بحث روحی روانی است. باید بازیکنان‌مان شجاعت و جسارت بیشتری برای حمله کردن داشته باشند و بی‌جهت عقب ننشینند.
به گزارش ایسنا، به دلیل تاخیر پرواز استقلالی‌ها به اصفهان نشست خبری پرویز مظلومی لغو شد.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۷۰۴۲۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.