۰

مدیرکل جدید دفتر حمل و نقل و ترافیک وزارت کشور معرفی شد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۱
مدیرکل جدید دفتر حمل و نقل و ترافیک وزارت کشور معرفی شد
هوشنگ خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی  وزیر کشور در مراسم معارفه پوریا محمدیان یزدی که با حضور مهندس تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و جمعی از همکاران این دفتر برگزار شد ، ضمن اعطای حکم وزیر کشور برای وی آرزوی موفقیت و از خدمات دکتر یدی همدانی مدیرکل پیشین این دفتر تشکر کرد.
خندان دل عملکرد همه مسئولان را در گرو عملکرد، همفکری و خوشفکری کارکنان دانست و گفت: به مدد نیروی انسانی آموزش دیده و با تجربه، انجام سرمایه گذاری و پیگیری رویه های عمل، شیوه نامه ها و موضوعاتی که به نوعی راهنمای عمل هستند، شاهد دستاوردهای قابل توجهی در این عرصه خواهیم بود و بحمد الله در این خصوص توفیقات بیشتری حاصل شده است.
پوریا محمدیان یزدی دانش آموخته در مقطع کارشناسی ارشد رشته برنامه ریزی و حمل و نقل می باشد و پیش از این ضمن فعالیت در دفتر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور این وزارتخانه به عنوان قائم مقام در سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و معاون حمل و نقل و ترافیک در شهرداری منطقه یک تهران خدمت کرده است.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۷۱۸۰۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.