۰

بازدید رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه از «حلب»

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۳
بازدید رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه از «حلب»
به گزارش عصر تعادل، سرلشکر «علی عبدالله ایوب» رئیس ستاد مشترک ارتش سوریه روز شنبه از نیروهای نظامی مستقر در حلب و حومه آن بازدید میدانی به عمل آورد.
سرلشکر ایوب در همین راستا از شماری از مناطق و مواضع نظامی در الراموسه و منطقه دانشکده های نظامی در جنوب حلب بازدید و با نیروهای رزمی در این مناطق دیدار کرد.
رئیس ستاد ارتش سوریه در این بازدید به توضیحات فرماندهان میدانی در خصوص ماموریت های محوله و طرح های عملیات آینده برای مبارزه با گروه های تروریستی و مراحل اجرای اقدامات رزمی علیه این گروه ها و میزان کشتار و تخریبی که آنها برجا گذاشته اند قرار گرفت.
سرلشکر ایوب همچنین از روحیه و توان رزمی بالای نیروها و فرماندهان نظامی در میدان نبرد و فداکاری هایی که از خود بروز داده اند و نقش آنها در ریشه کنی گروه های تروریستی و ناکام گذاشتن طرح های حامیان آنها در حلب و سراسر سوریه تقدیر کرد.
نیروهای ارتش سوریه نیز به نوبه خود بر وفاداری به سوریه و رئیس جمهور این کشور تاکید و برای بذل آنچه در توان دارند در راه دفاع از میهن و عزت و کرامت خود اعلام آمادگی کردند.
کد مطلب : ۸۰۸۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.