۰

برق تعدادی از روستاهای شهر معمولان قطع شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۸
برق تعدادی از روستاهای شهر معمولان قطع شد
به گزارش عصر تعادل،عباس محمودی در گفتگویی با خبرنگار اظهار داشت: بر اثر آتش سوزی جنگل ها و مراتع کوه «گاوزرده» در منطقه افرینه بخش معمولان از توابع شهرستان پلدختر برق شهر معمولان و حدود ۲۰ روستای این بخش  قطع شد.
وی افزود: این آتش سوزی که ساعت ۱۵ عصر شنبه به وقوع پیوست و گستردگی و دامنه آتش سوزی به حدی بوده که خط انتقال برق تیرهای در بلندی های «گاوزرده» دچار آتش سوزی شد.
بخشدار معمولان گفت: این آتش سوزی ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه به تیرهای چوبی برق سرایت و موجب شد که شهر معمولان و روستاهای اطراف در خاموشی فرو بروند.
محمودی افزود: به محض وقوع آتش سوزی تیم هایی از اداره منابع طبیعی، شرکت برق، شوراها، دهیاران و نیروی انتظامی در محل حاضر و عملیات اطفا حریق و بازسازی شبکه برق را انجام می دهند.
وی گفت: به دلیل نبود امکانات، صعب العبور بودن منطقه و شیب تند هر لحظه بر وسعت آتش افزوده می شود و برای اطفای حریق نیاز به اعزام بالگرد وجود دارد.
بخشدار معمولان افزود: میزان خسارات وارده به شبکه برق معمولان در اثر این آتش سوزی تا کنون مشخص نشده و به محض مهار و خاموش شدن آتش میزان خسارات وارده اعلام خواهد شد.
کد مطلب : ۸۰۸۷۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.