۰

اختلاف دو خانواده رنگ خون گرفت

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۵
به گزارش عصر تعادل، در جریان اختلاف دو خانواده ازاهالی شهرستان شوشتردراستان خوزستان، مرد جوانی با شلیک گلوله کشته شد و عامل جنایت نیز پا به فرار گذاشت. 

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتردراین باره گفت:تحقیقات مقدماتی نشان می‌دهد که بین خانواده مقتول و قاتل، پیش از این، اختلافاتی وجود داشته که شامگاه دوشنبه این اختلافات به اوج رسید.

مقتول که مرد جوانی بود، هدف اسلحه شکاری قرار گرفت وبه بیمارستان گلستان اهوازمنتقل شد اما چند ساعت بعد جان سپرد. متهم نیزدرتاریکی شب گریخت. سرهنگ حسنوند گفت:با تدابیر نیروهای انتظامی امنیت دراین منطقه برقرار است و تلاش برای دستگیری قاتل ادامه دارد.

لبخند به زندگی ،پای چوبه دار

مرد جوانی که به اتهام قتل عمد پای چوبه دار قرار داشت با تلاش خیرین بجنوردی و به حرمت امام حسین(ع) از سوی اولیای دم از قصاص نجات یافت.به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، محکوم به مرگ، از چند سال قبل به اتهام قتل عمد زندانی بود که سحرگاه دیروز و دقایقی قبل از اجرای حکم اعدام، با کمک خیرین و گذشت خانواده مقتول بخشیده شد.جمشید گریوانی یکی از خیرین بجنوردی دراین باره گفت: بخشش خداپسندانه خانواده مقتول در یک فضای معنوی و به مناسبت رسیدن دهه امامت و ولایت، در پیش بودن ماه محرم و به حرمت امام حسین(ع) انجام شد.ضمن اینکه رئیس کل دادگستری خراسان شمالی، دادستان عمومی و انقلاب، مسئولان اداره کل زندان‌ها، فرمانده موشکی نیروی دریایی ارتش و شماری از خیرین برای نجات جان جوان اعدامی تلاش‌های ارزنده‌ای انجام دادند.
کد مطلب : ۸۱۷۷۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.