۷
«بابک حمدیان» در گفتگو با خبرنگار «تعادل» عنوان کرد؛

در سال جدید کم کار می‌شوم

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۵
در سال جدید کم کار می‌شوم
«بابک حمدیان»، بازیگر که نوروز سال جدید با دو فیلم «روباه» و «استراحت مطلق» به سینماها می‌آید در گفتگو با خبرنگار فرهنگی «تعادل» درباره برنامه کاری خود در سال جدید، گفت: تلاش می‌کنم در سال جدید کم‌کارتر شوم تا خودم را به‌روز کنم. چند سال است که خیلی پرکار هستم و این برای یک بازیگر در طولانی‌مدت اصلاً خوب نیست.

وی درباره سریال «گذر از رنج‌ها» که در آن نقش مدیر مدرسه را بازی می‌کرد و همچنین حضور در مدیوم تلویزیون، گفت: این سریال را دوست داشتم و همیشه با تأمل و دقت زیادی در سریال‌های تلویزیونی حاضر می‌شوم. درواقع هر دو سه سال یک‌بار به تلویزیون می‌آیم.

بازیگر فیلم «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» بابیان اینکه به‌تازگی در فیلم کوتاه «بیماری» ایفای نقش کرده است، افزود: کار با فیلم‌سازان کوتاه را دوست دارم. و این اثر احتمالاً در نخستین جشنواره فیلم کوتاه پیش رو به نمایش خواهد رسید.

حمیدیان درباره کار با فیلم‌سازان عرصه کوتاه گفت: آن‌ها افراد خاصی هستند که تمایلی به دیده شدن ندارد.

یادآور می‌شود؛ با دیگران، ۵۰ قدم آخر، هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند، کی دل داد کی گرفت؟! «چ»، بغض، یک خانواده محترم، دیو و دلبر، اسب حیوان نجیبی است، کلبه، بی‌پولی، خاک آشنا و... ازجمله آثاری هستند که حمیدیان در آن‌ها ایفای نقش کرده است.
کد مطلب : ۳۱۳۶۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.