۲
«محسن کوهکن» در گفتگو با تعادل:

شرایط حضور جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات مهیا شده

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۷
شرایط حضور جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات مهیا شده
محسن کوهکن عضو ارشد جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «تعادل» در پاسخ به این سؤال که فعالیت‌های جبهه پیروان با توجه به تشکیل ستاد انتخاباتی این تشکل به شکلی ادامه پیدا خواهد کرد گفت: در شرایط فعلی تمامی مقدمات اولیه از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری برای حضور در عرصه انتخابات مجلس مهیا شده است لذا امیدواریم با شکل‌گیری این بستر به‌صورت منسجم فعالیت‌های خود را انجام دهیم.

کوهکن تأکید کرد: اولین جلسه ستاد انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری با حضور اعضا این ستاد پنجشنبه هفته جاری در دفتر این تشکل برگزار می‌شود تا ما اقدامات اولیه را در ستاد به‌منظور حضور پررنگ در انتخابات آغاز کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جبهه پیروان در مسیر حضور پررنگ در عرصه انتخابات کشور علی‌رغم اینکه ستاد انتخاباتی خود را تشکیل داده است اما به‌طور حتم از همکاری با دیگر گروه‌های اصولگرا اجتناب نخواهد کرد و در مسیر ایجاد وحدت میان اصولگرایان تمامی سازوکارهای لازم را اتخاذ می‌کند.

عضو ارشد جبهه پیروان خط امام و رهبری تأکید کرد:جبهه پیروان در مسیر حضور یکدست و منسجم در عرصه انتخابات کشور خواهان برقراری ارتباط با تمامی تشکل‌های اصولگرا است و از برگزاری نشست‌ها و جلسات مشترک با احزاب اصولگرا استقبال می‌کند.

کوهکن تصریح کرد: استفاده از نظرات جامعتین به‌مانند سال‌های گذشته از دیگر راهکارهای جبهه پیروان برای ورود به عرصه انتخابات است لذا به‌طور حتم در این راستا این تشکل دیدارهایی را با بزرگان اصولگرایی به‌خصوص در جامعه روحانیت مبارز و مدرسین انجام خواهد داد.

وی تأکید کرد: به‌زودی برنامه‌های ستاد انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری را به‌صورت کامل و جامع اعلام خواهیم کرد.
کد مطلب : ۳۹۳۰۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.