۲
«عضو کمسیون امنیت ملی مجلس» در گفتگو با تعادل:

پیگیری مطالبات مردم از طریق وزرا در دستور کار نمایندگان قرار دارد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۶
پیگیری مطالبات مردم از طریق وزرا در دستور کار نمایندگان قرار دارد
محمدرضا محسن ثانی عضو کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «تعادل» درباره روند تعلل نمایندگان مجلس در طرح سؤال و یا استیضاح وزرای دولت یازدهم اظهار کرد: تابه امروز نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نسبت به‌تمامی اقدامات مثبت و منفی که از سوی وزرا و در جهت ارزیابی فعالیت‌های آن‌ها صورت گرفته است انجام داده‌اند اما به‌طور حتم در این میان مشکلاتی هم وجود داشته است که باید با توجه به مطالبات مردم پاسخگو آن‌ها بود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بررسی موضوعات مختلف در مجلس شورای اسلامی، کمبود زمان و عدم اتفاق‌نظر در میان نمایندگان بر سر برخی از مسائل سبب شده است که متأسفانه علی‌رغم درخواست‌های متعدد مردم در حوزه‌هایی همچون مسکن، اقتصاد و فرهنگ نمایندگان نتوانند در این حوزه‌ها وزرای مربوطه را مورد پرسش و پاسخ قرار دهند.

عضو کمسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه طرح سؤال و استیضاح وزرا حق طبیعی نمایندگان است خاطرنشان کرد: به‌طور حتم با توجه به مطالبات و مشکلات مردم نمایندگان نباید درروند رسیدگی به درخواست‌های آن‌ها کوتاهی کنند.

محسنی ثانی با اشاره به اینکه بنده به‌عنوان یک نماینده نسبت به روند ایجادشده در مجلس در رسیدگی به مطالبات مردم و عدم طرح سؤال از وزرا انتقاد دارم تأکید کرد: امیدوار هستیم در طی روزهای آینده و با توجه به کاهش حجم کاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی مجال برای رسیدگی به مطالبات مردم از طریق حضور وزرا به مجلس و پاسخ‌دهی آن‌ها فراهم شود.

وی تصریح کرد: انتظار است با توجه به مطالبات مردم دولت محترم نیز در جهت حضور وزرا در مجلس کمال همکاری را با مجلس داشته باشد تا ارتباط و تعامل دوسویه مثبتی میان دو قوه کشور صورت گیرد و مشکلات مردم مرتفع شود.
کد مطلب : ۴۰۲۵۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.