۱
«دبیر کل حزب اسلامی کار» در گفتگو با تعادل:

حزب اسلامی کار در چهارچوب شورای هماهنگی در انتخابات مجلس وارد عمل می‌شود

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۵
حزب اسلامی کار در چهارچوب شورای هماهنگی در انتخابات مجلس وارد عمل می‌شود
حسین کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «تعادل» درباره آخرین فعالیت‌های حزب اسلامی کار برای ورود به انتخابات مجلس دهم اظهار کرد: در حال حاضر حزب اسلامی کار درزمینهٔ بررسی وضعیت سیاسی کشور و همچنین آسیب‌شناسی انتخابات گذشته وارد عمل شده است تا برنامه جامعی را برای ورود به انتخابات ترسیم کند.

وی افزود: حزب اسلامی کار برای ورود به انتخابات مجلس دهم اساس کاری خود را بر اساس رویکرد شورای هماهنگی اصلاحات قرار داده است لذا بر این اساس در انتخابات آینده وارد عمل خواهد شد.

کمالی تأکید کرد: ما درصدد هستیم با شناسایی چهره‌های اصلح برای ورود به انتخابات مجلس زمینه را برای جذب مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات مجلس دهم فراهم کنیم.

دبیر کل حزب اسلامی کار اظهار کرد: تأکید بر ورود چهره‌های باتجربه، کاردان و معتقد به اصول و مواضع جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین رویکرد حزب اسلامی کار برای معرفی نامزدهای خودرأی حضور در انتخابات مجلس دهم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی با توجه به آغاز فرآیند قانونی برنامه‌های انتخاباتی حزب اسلامی کار برنامه‌ای را برای برگزاری همایش در دستور کار قرار ندارد اما به‌طور حتم در موعد انتخابات در این زمینه اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
کد مطلب : ۴۰۴۲۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.