۱
تعادل در گفتگو با «حجت‌الاسلام علی طاهری»:

مردم نگران نباشند، نمایندگان پیگیر مطالباتشان هستند

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۲
مردم نگران نباشند، نمایندگان پیگیر مطالباتشان هستند
حجت‌الاسلام علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «تعادل» درباره تعلل نمایندگان مجلس در طرح سؤال و استیضاح وزرای دولت یازدهم اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی به‌عنوان یک قوه قانون‌گذار و نظارتی به‌طور حتم تمام سعی و همت خود را بر این موضوع استوار خواهد کرد که مطالبات مردم را به بهترین شکل ممکن عملیاتی کند.

وی افزود: تقاضای مردم در عرصه‌های مختلف ازجمله حل مشکلات اقتصادی و معیشتی امری طبیعی است ازاین‌رو بدون شک نمایندگان مجلس نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نخواهند بود و در این زمینه اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هجمه کاری مجلس در شروع سال جاری با توجه به برگزاری مذاکرات هسته‌ای و بررسی این موضوع از سوی نمایندگان مجلس سبب شده است که برخی از دستورات کاری مجلس در نوبت بررسی قرار نگیرد.

طاهری خاطرنشان کرد: به‌طور حتم در موقعیت مقتضی نمایندگان با توجه به مطالبات مردم در راستای طرح سؤال از برخی وزرا ازجمله اقتصاد، مسکن و آموزش‌وپرورش اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

وی تأکید کرد: جای هیچ نگرانی نباید از سوی مردم وجود داشته باشد زیرا نمایندگان اجازه نخواهند داد تا حقوق عامه مردم نادیده گرفته شود لذا تمامی اقدامات لازم ازجمله طرح سؤال از وزرا، استیضاح و حتی طرح سؤال از رییس‌جمهور در برخی از موارد را در دستور کار خود قرار داده‌اند و در موقعیت لازم از آن‌ها استفاده خواهند کرد.
کد مطلب : ۴۰۴۲۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.