۰
شیخ‌الاسلام:

توطئه جدیدی علیه کشورمان در راه است

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۰
توطئه جدیدی علیه کشورمان در راه است
حسین شیخ الاسلام، مشاور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضع گیری اخیر سنای آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این برای سپاه یک افتخار است که آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و حامی تمامی جنایت ها و جنایاتکاران منطقه و جهان، از سپاه انتقاد کند.

وی افزود: در غیر اینصورت اگر موضعی عکس موضع فعلی از سوی آمریکایی ها اتخاذ می شد، سپاه باید به خودش شک می کرد.

این نماینده سابق مجلس اظهار کرد: البته اتخاذ چنین موضعی از سوی آمریکایی ها طبیعی است چرا که آنها دارای هویت شیطانی و سپاه دارای هویت الهی است، آمریکایی ها دارای هویت جنایت کار و جنگ طلب هستند در حالی که هویت سپاه مبتنی بر صلح طلبی است.

شیخ الاسلام تاکید کرد: سیاستمداران آمریکایی نیروهایی ضد دموکراسی و حامی دیکتاتورها هستند، در حالی که سپاه نیرویی مردمی و طرفدار مردم سالاری دینی است.

وی تصریح کرد: البته چنین موضع و اظهراتی از سوی آمریکایی ها چندان جدید نیست و آنها پیش از این هم چنین ادعاهایی را مطرح کرده بودند.

این نماینده سابق مجلس افزود: نکته مهم این است که بدانیم هرچه مقاومت نیروهای مردمی مانند سپاه در برابر خواسته های استکباری آمریکا قوی تر و بیشتر شود، مقابله و جوسازی آمریکا علیه انها بیشتر و شدیدتر خواهد شد.

شیخ الاسلام اظهار کرد: آمریکایی ها با یک دروغ پرونده هسته ای ایران را به حالت امنیتی درآوردند و حالا که در این پروژه نیز با شکست مواجه شدند در تلاش هستند تا با ایجاد بهانه های دیگری، پرونده ایران را در شورای امنیت سازمان ملل تحت عنوان نقض امنیت و صلح جهانی نگه دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی نشانه ها حاکی است یک توطئه جدیدی علیه کشورمان صورت گرفته اما بدون شک موفق نخواهد شد.
مرجع : میزان
کد مطلب : ۵۸۰۱۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.