۰

​بازدید دو نماینده تهران از اسلامشهر و چهاردانگه

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۹
به گزارش عصر تعادل، فریده اولادقباد و طیبه سیاوشی ضمن حضور در دفتر ارتباط مردمی نمایندگان در شهرستان اسلامشهر، به منظور اطلاع از روند طرح جهادی احداث منازل مسکونی در روستای قلعه سیمون، به همراه معاونت عمرانی فرمانداری و بخشدار مرکزی اسلامشهر از محل بازدید کردند. همچنین مسئولین قرارگاه سازندگی سپاه توضیحاتی را در خصوص ساخت تعداد ۴۹ واحد مسکونی برای افراد محروم این روستا که سالها در زیر چادرزندگی می‌کردند ارائه کردند.

نمایندگان همچنین با حضور در شهر چهاردانگه در منزل شهید ذوقیان حاضر شدند و ضمن  دیدار و گفت‌وگو با خانواده آن شهید، با اهدای لوح تقدیر از آن خانواده تقدیر کردند.

فریده اولادقباد نایب رئیس فراکسیون شاهد در این دیدار از برگزاری جلسات مستمر این فراکسیون با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با حل مشکلات خانواده شهدای گرانقدر خبر داد.

سیاوشی و اولادقباد در ادامه از اداره آموزش و پرورش شهر چهاردانگه بازدید کردند. در این بازدید مدیریت و معاونان اداره، گزارش کاملی را در خصوص وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان، مشکلات فرهنگیان و کمبود فضای آموزشی و ورزشی ارائه کردند و خواستار توجه نمایندگان به وضعیت فرهنگیان به خصوص در جریان تصویب بودجه سال 96 و همچنین برنامه ششم توسعه شدند.

سیاوشی در این دیدار با تأکید بر لزوم توجه به درخواست‌های بحق فرهنگیان اظهار داشت: در خصوص  تامین اعتبارات مورد نیاز به منظور توسعه اماکن ورزشی و کتابخانه های منطقه هماهنگی های  لازم را با مراجع ذی‌ربط انجام خواهیم داد.

اولادقباد دبیر مجمع نمایندگان تهران نیز گفت: با همکاری مجمع نمایندگان تهران و مذاکره با نهادهای مسئول در مورد توسعه فضاهای آموزشی منطقه با استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه‌ساز نسبت به پیگیری و حل مشکلات این اداره اقدام خواهیم کرد.

وی در گفت‌وگویی با عضو شورای اسلامی شهر چهاردانگه و نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان اسلامشهر گفت: ما در جریان اهم معضلات و مشکلات شهر چهاردانگه بوده و در این راستا جلسات متعددی با مسئولین ذیربط در خصوص اختصاص اعتبارات ملی برگزار کرده‌ایم تا با تخصیص اعتبار لازم عملیات احداث مترو شهرستان به زودی اجرایی شود.
کد مطلب : ۱۰۴۳۲۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.