۰

درگیری هواداران و نگاه معنادار طارمی به شجاعیان

تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۵
به گزارش عصر تعادل،دیدار تیم‌های پرسپولیس و گسترش فولاد از ساعت 16:45 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شده که حواشی این دیدار در پایان نیمه نخست که با تساوی بدون گل همراه بود، به شرح زیر است:
 
*در دقیقه 23 مهدی طارمی در محوطه جریمه متوقف شد که داور اعتقاد به ادامه بازی داشت که این بازیکن و هم تیمی‌هایش و البته نیمکت نشین‌های پرسپولیس به شدت به تصمیم داور اعتراض کردند.
 
*در دقیقه 24 نیز یاد هادی نوروزی گرامی داشته شد و تعدادی از هوادارن نیز عکس کاپیتان فقیدشان را در دست گرفتند.
 
*در دقیقه 35 بازی بین تماشاگرانی که پرچم تراکتورسازی در دست داشتن و برای حمایت از گسترش فولاد به ورزشگاه آمده بودند و هواداران پرسپولیس درگیری لفظی به وجود آمد.
 
*اواخر نیمه اول درگیری‌های لفظی بین هواداران پرسپولیس و تماشاگران حامی تراکتورسازی بالا گرفت و هواداران پرسپولیس با شعار "یل یاتار، طوفان یاتار" که شعار مشهور هواداران تراکتورسازی است علیه این تیم شعار سر دادند. البته با ورود یگان ویژه این درگیری خیلی زود پایان گرفت.
 
*در دقیقه 45 کمال کامیابی‌نیا مصدوم شده و روی زمین افتاده بود که مهدی طارمی برای رسیدگی به وضعیت هم تیمی‌اش توپ را به بیرون زد، اما شجاعیان پیش از بیرون رفتن توپ ضربه دیگری به آن زد تا با شروع مجدد مسابقه پرسپولیسی ها توپ را در اختیار حریف قرار دهند. این موضوع ناراحتی طارمی را به دنبال داشت و با خشم به شجاعیان نگاه کرد.
کد مطلب : ۱۰۸۵۰۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}