۰

فتاح در مسیر پاستور؟

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۷
فتاح در مسیر پاستور؟
رئیس بنیاد مستضعفان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه خبر‌هایی در رابطه با رفتن شما به دولت وجود دارد گفت: هیچ خبری مبنی بر رفتن من به دولت وجود ندارد؛ محکم سر جای خود ایستاده‌ایم، البته با دولت همراهی داریم و ۲۲ مدیر بنیاد به دولت رفته‌اند.
پرویز فتاح در حاشیه مراسم بهره‌برداری از ۷۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان و در جمع خبرنگاران گفت:خبر‌های خوبی در رابطه با آزادراه تهران-شمال در اسفند ماه می‌شنویم.
وی با بیان اینکه هرسال تقریباً در بهمن و اسفند ماه برنامه اینچنینی برگزار می‌شود گفت: افتتاح‌های بسیاری را در سال داریم و، اما این طرح‌های محرومیت زدایی استثنا است.
فتاح ادامه داد: اولین توصیه مقام معظم رهبری به بنده توانمندسازی و محرومیت زدایی است و باید از منابع بنیاد مستضعفان برای کمک به محرومان بهره ببریم.
رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه همه منافع بنیاد در خدمت محرومان است گفت: اگر کاری اقتصادی می‌کنیم و درحال به پایان رساندن آزادراه تهران شمال هستیم برای غلبه بر تحریم و تقویت کشور است.
فتاح ادامه داد: بنیاد مستضعفان متوقف هیچ چیزی نبوده است و و پروژه‌ای نیست که به دلیل تحریم در کشور پیش نرفته باشد.
او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا صورت‌های مالی بنیاد مستضعفان منتشر می‌شود یا خیر گفت: ۳۶ شرکت بنیاد بورسی است و حتماً در سامانه‌ها صورت‌های مالی منتشر خواهد شد.
رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه در کلانشهر‌ها کاری نمی‌کنیم گفت: تمام برنامه‌های بنیاد مستضعفان در مناطق محروم پیش می‌رود و اقدامات بنیاد مستضعفان منجر به اشتغال پایدار می‌شود و در همین راستا ۲ هزار میلیارد تومان کمک مالی برای اشتغال داشته‌ایم.
فتاح گفت: بنیاد مستضعفان خود مولد سازی را انجام داده و آماده است تا این تجربه را با دولت منتقل کند و اموال راکد را با فروش و واگذاری به اشتغال، سدسازی و پروژه‌های خود تبدیل می‌کند و واگذاری‌ها در بستر تفاهم نامه است.
او با اشاره به افتتاح آزادراه تهران-شمال گفت: خبر‌های خوبی در رابطه با آزاد راه تهران شمال در اسفند ماه می‌شنویم.
کد مطلب : ۱۵۷۱۳۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}